printlogo


حذف صلوات فرستادن از بخش خبری شبکه 3! + فیلم
کد خبر: 3580
در حالی که همه بخش های خبری شبکه های مختلف صدا و سیما در هنگام شروع اخبار کار خود را با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) آغاز می کنند اخبار شبکه سه سیما در جدیدترین به روز رسانی خود صلوات را از بخش خبری خود حذف کرد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در حالی که همه بخش های خبری شبکه های مختلف صدا و سیما در هنگام شروع اخبار کار خود را با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) آغاز می کنند اخبار شبکه سه سیما در جدیدترین به روز رسانی خود صلوات را از بخش خبری خود حذف کرد!
 
بنابراین گزارش، سال هاست مردم وقتی پای تماشای اخبار از شبکه های مختلف سیما می نشینند با اولین حضور مجری خبر سلام و صلوات بر پیامبر(ص) را می شنوند اما این روزها اگر نگاهی به شبکه سه و اخبار آن بیاندازید، می بینید با تغییرات شگرفی این بخش صلوات فرستادن از دیالوگ مجری خبر به طور کامل حذف شده است!
 
فیلم زیر گوشه ای از یک ویژه برنامه خبری شبکه 3 است که گویای حذف صلوات فرستادن از آن بخش خبری است.
 
 
 
صدا و سیما که انتظار می رود رویکرد های دینی و مذهبی اش را هر روز بیشتر کند به بهانه به روز رسانی های خاص این رویکرد های دینی را نیز به کلی فراموش کرده است!
 
اجحاف در حق اهل بیت(ع و حذف صلوات بر پیامبر خدا (ص9 موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و قطعا مدیران این شبکه و مسئولان صدا و سیما باید نسبت به آن پاسخگو باشند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3580