printlogo


موضع منفعلانه بنیاد شهید در خصوص حذف نام شهدا از خیابان!/ به وزارت کشور تذکر دادیم!
کد خبر: 3598
حجت الاسلام شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید صرفاً اظهار داشت ما به وزارت کشور خطر حذف نام و اسم شهدا را گوشزد کرده ایم!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در حالی که حذف نام و عناوین شهدا از کوچه و خیابان های شهر دل خانواده شهدا و دوستداران فرهنگ این کشور را به درد آورده است و انتظار می رفت تا بنیاد شهید قاطعانه برخورد محکم و در خور و شایسته ای با عوامل این حرکت ضد انثلابی که مشخص شد عامدانه صورت گرفته است باشد اما با موضعی منفعلانه همه نقش خود را در این ماجرا خلاصه کرد و به اتمام رساند.
 
بنا براین گزارش، حجت الاسلام شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید صرفاً اظهار داشت ما به وزارت کشور خطر حذف نام و اسم شهدا را گوشزد کرده ایم!
 
حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی با تأکید بر اهمیت حفظ حرمت و جایگاه نام شهدا در جامعه گفت: پیش از اتفاقات اخیر و گزارش چند مورد حذف نام شهدا از معابر عمومی نامه‌ای به وزارت کشور نوشتیم و خطر تغییر نام و تصاویر شهدا را گوشزد کردیم که هفته گذشته بخشنامه‌ای از وزارت کشور به تمام استانداری‌ها فرستاده شد و بر اساس آن هر نوع تغییری در این زمینه ممنوع اعلام شد.
 
در مورد اخیر پیش آمده نیز مانند همیشه با جدیت پیگیر موضوع هستیم تا خدای ناکرده فرهنگ ایثار و شهادت کم‌رنگ نشود ضمن اینکه بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عنصری مهم و تعیین کننده در جامعه تأکید می‌کنیم.
 

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3598