printlogo


تجمع تهران «مشکوک» نیست/ پای علما و روحانیون حوزه در میان است
کد خبر: 3617
چند روزی است که فراخوان برگزاری یک تجمع در میان جامعه مذهبی کشور سر و صدا به پا کرد. تجمع قرار است امروز دوشنبه 15 مهر ماه ساعت 15 در مقابل مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با ورود زنان به ورزشگاه برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،چند روزی است که فراخوان برگزاری یک تجمع در میان جامعه مذهبی کشور سر و صدا به پا کرد. تجمع قرار است امروز دوشنبه 15 مهر ماه ساعت 15 در مقابل مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با ورود زنان به ورزشگاه برگزار شود.
 
بنابراین گزارش، با اعلام فراخوان این تجمع شبکه های معاند تلاش کردند تا علیه برگزارکنندگان این تجمع به انتشار خبر بپردازند و برخی از کانال های مذهبی و انقلابی هم در راستای جلوگیری از دو قطبی سازی جامعه در آستانه انتخابات و عدم تشخیص اولویت این مسئله تلاش کردند تا اعلام کنند که پای نفوذی ها در میان است!
 
حمله به انصار حزب الله برای تخریب تجمع
 
در این میان گروهی با بیان نفوذ در میان انصار حزب الله کوشیدند تا شکست انصار را به دلیل این نفوذی ها بدانند و به بیان داستان هایی پرداختند که واقعیت نداشت. هر چند در این جا وقت پرداخت به مشکلات درون سازمانی انصار حزب الله در دهه 70 نیست اما پر واضح است که عناصر نفوذی وارد هر جریان، سازمان و حتی مدیریت یک کانال هم می تواند وجود داشته باشد همانطور که انصار حزب الله از این امر مستثنی نبود و یا برخی افراد در گذر زمان از اعتقادات خود به هر دلیلی برگردند و آینده و عاقبت هیچ کس روشن نیست و فقط می توان برای عاقبت به خیری دعا کرد اما بدون شک آنچه باعث تضعیف انصار حزب الله شد نه جریانات نفوذی بود و نه افرادی که اصطلاحاً « چپ» کردند نه برگزاری تجمع با موضوع «حجاب» یا «موضوعات فرهنگی» چرا که انصار حزب الله در زمان خود مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده و در دیدار های رهبری با این گروه این مسئله مورد تأکید قرار گرفته است و اقدامات خوب و بزرگی در بدنه این جریان در کشور انجام شده است. بسیاری از جوانان انقلابی امروز پرورش یافته مکتب انصار حزب الله هستند و صحیح نیست که افرادی به اسم جریان مذهبی کشور به تخریب انصار حزب الله بپردازند.
 
تجمع مشکوک نیست
 
عده ای هم برای تخریب تجمع عنوان داشتند که «تجمع مشکوک است» حال آنکه همه گروه های فعال و مذهبی تهران در جریان این تجمع هستند حال برخی حمایت می کنند و برخی هم تمایلی به حضور ندارند.
 
حسین الله کرم در این باره اظهار داشته است که تجمع ربطی به حزب الله ندارد و پای بچه های انقلابی از خواهران و برادران تهران در میان است و خیلی از گروه ها هم دعوت شده اند به این برنامه.
 
هیات خانواده شهدا و ایثارگران هم عنوان داشت تجمع توسط علما و روحانیون یکی از حوزه های فعال تهران در حال برگزاری است و ما هم حمایت می کنیم و نه پای نفوذی ها در کار است و نه جریان مشکوکی وجود دارد. این تجمع توسط گروه هایی برگزار می شود که قبلا در برجام، fatf سند 2030 و مشکلات اقتصادی و فرهنگی تجمع کرده اند.
 
سردار یزدی: پای علما و روحانیون در کار است
 
 سردار محمدرضا یزدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران به تشریح مواضع این ستاد درخصوص اطلاعیه تجمع اعتراضی روز دوشنبه (۱۵ مهر) عده‌ای از طلاب و شهروندان تهرانی در میدان بهارستان و برخی رویکرد‌های ستاد پرداخت.

سردار یزدی با اشاره به برخی اظهار نظرات و گمانه زنی‌های گوناگون درباره اطلاعیه منتشر شده در خصوص برگزاری تجمع اعتراضی عده‌ای از طلاب و شهروندان نسبت به تصمیم وزارت ورزش و جوانان در ایجاد فضای اختلاط در ورزشگاه‌ها و فراموشی خواسته‌های حیاتی و اصلی جوانان -که ظاهراً با محوریت یکی از حوزه‌های علمیه و علمای انقلابی تهران در حال پیگیری و مطالبه است.
 
حرف آخر خطاب به حزب اللهی ها: برخی در نفاقشان اتفاق دارند تمرین کنید تا در اتفاقتان نفاق نداشته باشید!
 


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3617