printlogo


قیمت ۵۰۰ هزار تومانی بلیت اتوبوس تهران-مهران!
کد خبر: 3654
در حالی حداکثر قیمت بلیت تهران-مهران ۱۵۲هزار تومان برای اتوبوس های VIP است که در خلاء سرویس دهی به زائران اربعین، هم اکنون قیمت بلیت این مسیر در بازار سیاه به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،چند پیش مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفته بود: در  ایام عادی سرویس زیادی به شهرهای مرزی نداریم و به‌طور معمول از هر شهری یک یا دو سرویس و در برخی شهرها هر دو روز یک سرویس داریم"، تصریح کرد:‌ با توجه به تقاضای زائران استان‌ها را مجاب کرده‌ایم سرویس‌های فوق‌العاده را از امروز(10مهرماه 98) اجرایی کنند.

وی با تأکید بر این‌که شرکت‌های حمل‌ونقل موظف به ایجاد سرویس فوق‌العاده از امروز هستند، بیان کرد:‌ در طرح اربعین اتوبوس‌ها را از مسیرهای دیگر به مسیرهای منتهی به مرزهای غربی کشور می‌آوریم و شرکت‌های حمل‌ونقل موظف هستند به هر میزان تقاضا برای سفر، سرویس‌دهی کنند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با ابراز این‌که "همکاران ما در پایانه‌های حمل‌ونقل حضور دارند و بر خدمات‌رسانی به زائران اربعین نظارت می‌کنند"، گفت: از 24 تا 29 ایام خاص اربعین فقط برای مرز مهران است. با توجه به آمار سال گذشته سه روز قبل از اربعین، روز اربعین و دو روز بعد از اربعین، روزهایی است که زائران به کشور بازمی گردند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین از ارائه تخفیف توسط برخی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری به زائران اربعین خبر داد و گفت: قیمت بلیت اتوبوس بر اساس نرخ‌نامه اربعین 97 است و هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این بخش نداشته‌ایم.

این در حالی است که به نظر می رسید برنامه ریزی ها برای ارائه خدمات حداقلی به زائران اربعین حسینی با مشکلاتی مواجه شده است.

مطابق آنچه یکی از زوار می گوید امروز در پایانه غرب تهران، شرکت های حمل و نقل با وجود فروش بلیت تهران-مهران اما اتوبوسی برای انتقال زائران ندارند.

وی با بیان اینکه شرکت ها ترافیک ورودی مهران را دلیل تاخیر در بازگشت اتوبوس ها عنوان می کنند، گفت: در حال حاضر شمار زیادی از افرادی که بلیت اتوبوس تهران-مهران را خریدهاند مقابل دفتر راهداری ترمینال غرب تجمع کرده اند اما کسی پاسخگوی آنها نیست.

وی بیان کرد: در این بین برخی اتوبوس داران نیز از فرصت سوء استفاده کرده و بلیت اتوبوس مسیر مذکور را 500 هزار تومان می فروشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3654