printlogo


در کرمان پرچم ایران را به‌ جای روبان قیچی کردند! +عکس
کد خبر: 3674
استفاده از نماد پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی به عنوان روبان در آیین افتتاح یک مدرسه خیرساز در روستای جهادآباد عنبرآباد و قیچی کردن آن توسط مسئولین با واکنش‌هایی همراه بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روز گذشته سی ام مهرماه مدرسه چهار کلاسه و خیرساز روستای جهادآباد از توابع شهرستان عنبرآباد با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، خیرین و مردم افتتاح شد.

استفاده از نماد پرچم مقدس جمهوری اسلامی به جای روبان نوعی بی‌توجهی و بد سلیقگی فرهنگی می باشد که توجه به ظرافت های آموزشی و فرهنگی توسط متولیان امر تعلیم و تربیت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

در کرمان پرچم ایران را به‌ جای روبان قیچی کردند! +عکس

برای پرچم خون دادیم، به همه تذکر دادم

مهران سنجری مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: متاسفانه در قیچی کردن نماد پرچم و استفاده به جای روبان بی توجهی صورت گرفته است و عمدی در کار نبوده است.

وی افزود: بنده به همراه فرماندار در آیین افتتاح مدرسه خیرساز حضور پیدا کردم اما متوجه این کوتاهی نشدم.

سنجری بیان کرد: روابط عمومی و مجموعه مدرسه هم متوجه این بدسلیقگی نشدند اما باید بیش از این توجه می کردند و این کار به صورت ناخواسته صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش عنبرآباد اظهارکرد: به همه تذکر دادم و پیگیری می کنیم که از این اشتباهات صورت نگیرد چون به خاطر اهتزار پرچم جمهوری اسلامی خون و جان بهترین فرزندانمان را فدا کردیم.

وی گفت:بنده از دوم راهنمایی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم و برای اقتدار نظام، دانش آموزان و فرهنگیان همواره پیشگام بوده‌اند.

سنجری افزود: مدرسه چهار کلاسه خیرساز زمینه تحصیل بیش از ۳۰۰ دانش آموزش را در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی فراهم کرده است.

کار فرهنگی ظرافت دارد، توجه کنند تکرار نشود

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز با ابراز تاسف از استفاده نماد پرچم مقدس جمهوری اسلامی به جای روبان در آیین افتتاح مدرسه خیرساز گفت: بنده به همه مسئولان بخصوص مدیر آموزش و پرورش توصیه می کنم مواظب باشند از این دسته گل ها به آب ندهند.

وی بر لزوم توجه به ظرافت های فرهنگی در امر تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: نیاز است برخی از امور اصلاح و با دست اندکارانی که با بی توجهی باعث حاشیه می شوند، برخورد شود. رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: مسئولین وقتی می‌خواهند کار و یا اقدامی را انجام بدهند، باید همه جوانب را در نظر بگیرند، زیرا در گذشته نیز شاهد تغییر نام یک مدرسه در عنبرآباد بودیم و انتظار داریم بعد از این با برنامه ریزی دقیق از بروز چنین مسائلی جلوگیری به عمل آید.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3674