printlogo


"علی جوانمردی"فتنه گر رسانه ای این روزهای عراق و ایران
کد خبر: 3710
"علی جوانمردی"خبرنگار شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا در عراق است که این روزها در تلاش است تا آتش فتنه در عراق را از طریق شبکه های اجتماعی شعله ور کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،فتنه گر رسانه ای این روزهای عراق که میتوان از آن به عنوان "روح الله زم عراق" نام برد این ایام شبانه روز در تلاش است تا با استفاده از غفلت جمعی از جوانان عراقی در آتش فتنه عراق بدمد تا بتواند اهداف رسانه ای آمریکا و صهیونیست ها را پیش ببرد.

جوانمردی اصلیتش
کُرد است و بیشتر در اربیل و یا سلیمانیه عراق مستقر است و هر از چندی به بغداد و سفارت آمریکا برای گرفتن دستورات جدید رفت و آمد دارد و این روزها در کف خیابان های بغداد فتنه گری میکند تا اهداف رسانه ای آمریکا را در عراق به پیش ببرد و از هر روزنه ای که میتواند به اختلاف افکنی میان مردم عراق و مردم ایران بپردازد که از هر دو طرف برای آمریکایی ها پر سود است.

این فرد همه تلاش رسانه ای اش را بر روی فتنه و تفرقه متمرکز کرده است تا با شعله ور کردن کینه و نفرت در آتش فتنه عراق بتواند این فتنه را در فضای مجازی داغ نگه دارد و در چند روز اخیر حتی به دروغ با انتشار کلیپ هایی از روزهای قبل آنها را به شب گذشته بغداد و نا آرامی های عراق نسبت میدهد.

علی جوانمردی ارتباط ویژه ای هم با روح الله زم داشت و به گفته برخی ها به کمک وی زم به عراق دعوت شده بود اما به وسیله آمریکایی ها با خبر شد که بر سر زم چه آمده است و متواری شد .

فتنه گر رسانه ای این روزهای عراق که با سرویس اطلاعاتی موساد و عربستان سعودی هم ارتباط دارد از چند لایه و هماهنگ می کوشد تا تظاهرات های عراق را قیام مردم شیعه معرفی کند و بخصوص فقط بر علیه حضور ایران ولاغیر و واقعیت تظاهرات های عراق را به طور وارونه ای نمایش میدهد .

این خبرنگار شبکه معاند صدای آمریکا دقیقا همان کاری را میکند که روح الله زم با آمد نیوز در ایران میکرد و در سال 96 هم برخی فتنه گری هایی را صورت داد اما راه به جایی نبرد چون مردم ایران آگاه و با بصیرت بودند .از دیگر نکات مورد توجه این روزهای فعالیت این فتنه گر میتوان به تحریک مردم ایران برای آشوب و تظاهرات نیز اشاره کرد .
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3710