printlogo


تا قیامت مدیون خون شهیدان هستیم
کد خبر: 372
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس همه اقوام حاضر بوده و نقش داشتند و حتی از مذهب و ادیان مختلف در این انقلاب حاضر شدند دستاوردهای انقلاب یکی و صدتا و هزارتا نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سردار غیب پرور در دومین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به سالگرد عملیات کربلای ۵ گفت: تمایلی ندارم به موضوعی که این روزها درباره کربلای ۴ مطرح شده بپردازم اما جو منطقه شلمچه در کربلای ۴ و ۵ و به دنبال ان کربلای ۸ از سلسله عملیات های تاریخ ساز در روند انقلاب اسلامی شدند.
 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کربلای ۴ منجر به کربلای ۵ شد تصریح کرد: در این عملیات کربلای۵ من مسئول محور بودم که در دژ اصلی تا فانسقه در آب و گل بودیم گاهی در قبل دیده بودیم که ۱۲ ساعت بچه ها تنها ۲ متر پیشروی می کردند اما در کربلای ۵ علیرغم اینکه همه فکر میکردند کربلای ۴ تکرار شده اما یکباره بارقه های پیروزی روشن شد.
 
 
وی ادامه داد: اعتقادات زیادی بین بچه های زمان جنگ بود که قبل از عملیات چه راز و نیازهایی با خدا داشتند که در کربلای ۵ اوج این راز و نیاز ها را دیدیم که در ادامه دیدیم چگونه نصرت الهی نازل شد.، رهبری گفتند سپاه عاشورا را در کربلای پنج رسم کرد و اگر کسی کربلای ۵ و شلمچه را فراموش کند از اردوگاه انقلاب اسلامی خارج شده است‌ و این نشان دهنده اهمیت این عملیات است.
 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: این جلسه در استانه چهل سالگی انقلاب بوده که انقلاب اسلامی در مقام قیاس با سایر انقلاب های معروف دنیا شاخص های این انقلاب بسیار بالاتر است، بسیاری از انقلاب ها با جنگ پیروزی ها نصیب شد که تا مدت های زیادی حکومت ارام تشکیل نشد.
 
سردار غیب پرور با بیان اینکه اورده انقلاب فرانسه ارائه تفکرات لیبرالیستی بود عنوان کرد: امروز نظام سرمایه داری غرب شکست خورده و می بینیم که پاریس چه خبر است امروز یکی از خبرگزاری های خارجی تیتر زده بود که فرانسه به آستانه خطر رسیده است.
 
وی با اشاره به انقلاب مردم روسیه هم گفت: این انقلاب با کشته شدن صد ها هزار نفر از مردم توسط استالین شکل گرفت و با زور تنها ۷۰ سال عمر کرد و عناصر روس در سراتاسر جماهیر اتحاد شوروی مسلط شدند که منجر به عقب افتادگی های فرهنگی اجتماعی شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: این انقلاب ها چون ریشه دار نبود به فروپاشی رسید اما انقلاب اسلامی با جنگ به وجود نیامد و رهبر این انقلاب یک مرد موحد و با خدا بود که هیچ چیز از این انقلاب برای خود نمیخواست و مردم از سر باور رهبر خود را قبول کرده بودند.
 
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه از همه اقوام در انقلاب اسلامی نقش داشتند تصریح کرد: در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس همه اقوام حاضر بوده و نقش داشتند و حتی از مذهب و ادیان مختلف در این انقلاب حاضر شدند دستاوردهای انقلاب یکی و صدتا و هزارتا نیست. کدام عرصه را میتوانیم بگوییم که بعد از انقلاب در آن پیشرفت نداشته ایم، هر کجا می رویم به برکت انقلاب اسلامی شاخص های رشد خودش را نشان می دهد البته این به مفهوم نداشتن مشکل نیست. ایرادی که به ما وارد است این بود که نه انقلاب اسلامی را تبیین و نه تبلیغ می کنیم
 
وی با اشاره به تورم، مشکلات اقتصادی و ... گفت: اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما این موارد را در کنار دستاوردهای دیگر انقلاب قرار بدهید می بینیم باز هم برکات زیادی این انقلاب داشته است، باید بدانیم اسنقلال رشد ترقی و ... در خانه امریکا و غرب نیست و حضرت اقا چندین سال است که ادرس حل مشکلات را در داخل می دهند که بزرگترین سرمایه این کشور نیروی جوان کارامد است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوان امروز ما همان جوانی است که در کربلای ۶۵ خطر کرده و ان خاکریز ها را فتح کرده است ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشت که طی این سالها چقدر توطئه و دشمنی با انقلاب شد که تدا نخواست و به فضل خداوند انشاالله این انقلاب به دست صاحب اصلی خود می رسد.
 
سردار غیب پرور در ادامه تصریح کرد:قطعا از مشکلات عبور می کنیم چرا که خیلی مشکلات داشتیم ولی به مو رسیده اما پاره نشده است وقتی صحبت از بیش از ۲۰۰ هزار شهید می شود یعنی خداوند اجازه نمی دهد خون این شهیدان پایمال شود و از این مشکلات حتما عبور می کنیم، دو آفت اصلی امروز متوجه ماست که یکی تحرین و دیگری غفلت است و در جریان دفاع مقدس انقدر داشته داریم که نیازی به غلو نیست و نباید اجازه تحریف بدهیم. در انقلاب باید ارائه اسوه داشته باشیم نه اینکه شهدا اسطوره های دست نیافتنی معرفی کنیم.
 
وی ادامه داد: امروز پیامبر یک الگوی رفتاری است و نیازی نیست که شهدا را تحریف کنیم از طرف دیگر نباید هم از آنها غفلت کرد. خواهش ما این است که فضای مجازی را نیز مزین به شهدا کنید.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از کم بودن محتوا درباره شهدا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی گفت: امروز باید روایتگری شهدا به اقشار بسیج و مساجد کشیده شود. طرح های اعتلا امروز بر مبنای مسجد است و تا به مساجد برنگردیم ادعای حفظ انقلاب را نباید کرد.
 
سردار غیب پرور با اشاره به تربیت نسل جدید راویان گفت:  اگر جوان های مومن انقلابی را دعوت کنیم که هرکدام از راویان ما دو نفر از جوانان را به صورت خودجوش برای روایتگری تربیت کنیم اگر هر کس دو نفر را تربیت کند نسل جدیدی تربیت میشود.
 
در ادامه برنامه از نرم افزار قاصدک های سرخ توسط سردار غیب پرور رو نمایی شد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/372