printlogo


اقدامات بسیار ارزشمند و زیبای امام جمعه اهواز
کد خبر: 3762
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه محترم اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ماههای اخیر اقدامات بسیار ارزشمند و زیبایی را انجام داه است که در نگاه کاربران شبکه های اجتماعی در نوع خودش بسیار جالب توجه است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه محترم اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ماههای اخیر فعالیت های بسیار ارزشمندی را صورت داده است و با ارتباط بسیار زیاد با عموم مردم توانسته به تکیه گاهی امن برای مردم این استان تبدیل شود و نمونه یک مسئول خاکی و مردمی که توانسته باری از دوش مردم بردارد و مشکلات مردم را پیگیری و از مسئولین مربوطه اش مطالبه و پیگیری نماید .

آخرین اقدام بسیار ارزشمند این روحانی مردمی برگزاری نماز جماعت در محله عین 2 اهواز است که مدت هاست مردم این منطقه از بوی فاضلاب شهر که در این منطقه بالا می زند و مسئولین هم متاسفانه پیگیری دقیقی نمی کنند بوده است.

حرکتی نمادینی که مردم منطقه هم در کنار امام جمعه آمده و با برگزاری نماز جماعت پیگیر رفع مشکلات فاضلاب در این منطقه شده اند و با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی از این اقدام حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی روبرو شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد از این قبیل اقدامات بسیار ارزشمند در چند ماهه گذشته زیاد انجام داده است که کاملا بدون ریا و بدون تبلیغات و شوآف بوده است و فقط و فقط مردم درک کرده اند که مسئول مردمی در این استان یعنی چه کسی که واقعا به درد دل آنها گوش بدهد و مشکلات آنها را تا جایی که در توانش هست رفع نماید.

این نوع اقدامات و برخورد ها بایستی سرلوحه تمامی مسئولین قرار بگیرد نه برای شوآف سیاسی و تبلیغات فقط برای رفع مشکلات مردم و خدمت به کشور باید مسئولین همگی مردمی باشند و در دسترس مردم تا مردم احساس کنند که مسئولین با آنها هستند و درد و مشکلات آنها را واقعا می دانند و درصدد رفع آنها هستند .
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3762