printlogo


همراهی و خوشحالی فرح پهلوی از برخی شعاردهندگان اعتراضات گرانی بنزین
کد خبر: 3769
فرح دیبا همسر محمد رضا رضا پهلوی شاه مخلوع دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای از برخی شعار دهندگان در تجمعات شب گذشته در شهرهای مختلف که شعارهایی همسو با اهداف این خاندان سر دادند حمایت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،برخی شعار دهندگان شب گذشته در چند شهر که تعدادی اندک بودند و مشخص بود که اهدافی را به غیر از دغدغه های مردم را دنبال میکنند با سر دادن شعار رضا شاه روحت شاد سعی میکردند که اعتراضات مردمی را به سمت اغتشاش و ناآرامی سوق دهند.

خوشبختانه مردم هوشیار هستند و با فعالیت روز افزون شبکه های اجتماعی و خبری زیر بار این گونه اقدامات نمی روند و مردم شعارهایی به این سبک نمی دهند که موجب خوشحال شدن فرح دیبا شده است.

فرح از قرار معلوم از مدت ها پیش دنبال این نوع اعتراضات بوده است و با چند تجمع کوچک در چند نقطه از کشور سعی کرده تا این اعتراضات را به نوعی به سمت اهداف اربابان خودش بکشاند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند .

گران شدن بنزین و سهمیه بندی آن اگر چه یک اشتباه در این برهه حساس کشور به شمار می آید اما اغتشاش و ناآرامی و همچنین به آشوب کشیدن کشور هدفی است که دشمنان داخلی و خارجی درصدد آن هستند تا شاید بتوانند ضربه ای به ایران وارد کنند و میدانند که با آشوب داخل ایران میتوانند به اهداف خود دست یابند .

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3769