printlogo


سنگ تمام شبکه سعودی برای تئاتر «لاکچری» بینوایان!
کد خبر: 380
سنگ تمام شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال که از تروریست‌ها رسما حمایت می‌کند ، برای تئاتر سوپر لاکچری بینوایان در تهران با بازی «مهناز افشار» این روزها سر و صدای زیادی بلند کرده است!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سنگ تمام شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال که از تروریست‌ها رسما حمایت می‌کند ، برای تئاتر سوپر لاکچری بینوایان در تهران با بازی «مهناز افشار» این روزها سر و صدای زیادی بلند کرده است!
 
فیلم/ سنگ تمام شبکه سعودی برای تئاتر لاکچری بینوایان!
 
گفتنی است: عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در برنامه پارک شهر رادیو تهران درباره جریانات تئاتر بینوایان که در هتل ها در حال نمایش است گفت: ما معتقد هستیم که در حوزه فرهنگ و ارشاد، دستگاه ها باید با دقت و نظارت بیشتری مسائل را دنبال کنند.

 وی ادامه داد:  درحوزه فرهنگ اقدامات اتفاقات بیشتر متوجه دستگاه ها است. دادستانی هنگام وقوع جرم باید ورود کند. وظیفه دادستانی و پلیس این نیست که در ابتدا مسائل ورود کند، می تواند موارد پیشگیرانه ورود کند.

وی افزود: در هفته گذشته برای دیدن تئاتر بینوایان بدون اطلاع قبلی 2بار بازرس فرستادیم. گزارش های مکتوب به ما ارائه کرده اند. متأسفانه نتیجه بازرسی ها این است که  حجاب در این تئاتر وضعیت مناسبی ندارد. از سوی دیگر تبلیغات ضد دینی انجام می شود. در این تئاتر پرچم کشور فرانسه برافراشته بوده است.

 

حالا این روزها خبر رسیده است که شبکه سعودی حامی پرو پا قرص این تئاتر شده و برایش سنگ تمام گذاشته است!

 
برای مشاهده و دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/380