printlogo


منزوی: ارکان فدراسیون در اختیار یک رنگ بخصوص هستند
کد خبر: 3889
عضو هیات مدیره استقلال گفت: تمامی ارکان فدراسیون، از بالا تا پایین و تمامی رده‌های ملی و غیر ملی در اختیار یک رنگ به خصوص است و موضوع حضور استراماچونی در تیم ملی هم یک شایعه‌ای بوده که ساخته شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کامران منزوی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و شایعه حضور استراماچونی در تیم ملی و قرارداد این مربی با استقلال اظهار داشت: قراردادی که به ما نشان داده شده 2 ساله بود و نکته جدیدی توسط فتحی به هیات مدیره اعلام نشده است. حداقل تا امروز هیچ تغییر جدیدی در مورد قرارداد این مربی صورت نگرفته است.

 

وی افزود: دوستان ما در فدراسیون انتخابشان را در مورد تیم ملی کردند چون صد در صد از این موضوع اطلاع دارم و گفتن این مسائل ردگم کنی و فرافکنی است. این ها شایعاتی است که پرتاب شده و نباید هواداران بیش از این ناراحت شوند. تمامی ارکان فدراسیون فوتبال،از بالا تا پایین و تمامی رده‌های ملی و غیر ملی در اختیار یک رنگ به خصوص است و موضوع حضور استراماچونی در تیم ملی هم یک شایعه‌ای بوده که ساخته شده است.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارات شب گذشته محمد حسن انصاری‌فرد که مدعی شد برخی در فدراسیون دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: اینقدر که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده فوتبالمان را پیچیده نمی‌بینم چون این روزها همه چیز سریع افشا می‌شود. بعضی مواقع برخی اتفاقات می‌افتد، بله، یک چیزهایی هست، مثل قضیه‌ای که در مورد آقای زاهدی‌فر رخ داده است اما این یک اشتباه بوده و تمام شد و رفت. حتما انصاری‌فرد دلایل و مدارکی دارد. فرصت نکردم با او در این مدت زیاد صحبت کنم ولی فکر نمی کنم فوتبال ما به این پیچیدگی باشد.

منزوی ادامه داد: با تمام احترام به انصاری‌فرد اعتقادی به چنین چیزی ندارم. چون اگر خودمان کارمان را انجام بدهیم مشکل درست نمی‌شود. اعتقادم این است دستی بالاتر از استقلال و پرسپولیس وجود ندارد که این تیم ها را دچار مشکل کند.

عضو هیات مدیره استقلال یادآور شد: می‌خواهم به سهیل مهدی و دوستانشان بگویم حتما تیم‌ها وقتی وارد نیم فصل می‌شوند همه 17 بازی را انجام داده باشند آن هم با همان بازیکنان نیم فصل اول. چون سال گذشته از این موضوع خیلی ضرر کردیم. امسال 2 بازیکن خوب مثل شجاعیان و کریمی را از دست دادیم و به خاطر همین است که تاکید می‌کنم همه تیم‌ها باید برابر با هم وارد نیم فصل شوند.

وی تصریح کرد: فتحی و استراماچونی شب گذشته جلسه داشتند، شاید آنها لیستی تهیه کرده باشند ولی تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است. خروجی شاید نداشته باشیم چون بازیکن زیادی در اختیار نداریم.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3889