printlogo


پالس فعالین "فتنه" برای تحریم بیشتر مردم ایران!
کد خبر: 3906
بدون‌ تردید ایجاد فضای خود سانسوری و فضای بسته در زمینه اطلاع‌رسانی به رشد اطلاعات و اخبار ناصحیح منجر خواهد شد...
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم «محمد کیانوش‌راد» از دستگیرشدگان فتنه 88 و از نمایندگان مستعفی مجلس ششم نوشت: «پس از ناآرامی‌های اخیر در شهرهای مختلف و خسارت‌های جانی و مالی که برجا گذاشت، بحث تشکیل کمیته حقیقت‌یاب مطرح شد...حجم خرابی‌ها و خون‌های ریخته شده نیازمند به بررسی جدی ریشه‌ها و دلایل چنین اتفاقی را در کشور ضروری می‌نماید. هرگونه شفاف‌سازی صادقانه در این جهت می‌تواند به‌عنوان قدرت برای مواجهه با حوادث پیش رو در آینده مورد استفاده دوگانه مسئولان و مردم قرار بگیرد».
 
کیانوش راد در ادامه نوشت: «متأسفانه از آنجایی که در برخی از اینگونه موارد مجلسی‌ها نیز محرم تلقی نمی‌شوند، حتی نمایندگان نیز از دسترسی به اطلاعات درست محروم می‌شوند. معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد آماری که توسط رسانه‌های خارجی در باب کشته‌‌شدگان اعلام شده است آماری دروغ و غیرواقعی است. این در حالی است که اگر معاون سیاسی وزارت کشور به آماری درست و شفاف اقدام نمی‌ورزد قاعدتا فضا برای شنیدن حرف‌های دیگران در میان مردم فراهم می‌شود».
 
این فعال مدعی اصلاحات در ادامه گفت: «بدون‌ تردید ایجاد فضای خود سانسوری و فضای بسته در زمینه اطلاع‌رسانی به رشد اطلاعات و اخبار ناصحیح منجر خواهد شد... از ناامیدی بخش عمده‌ای از مردم که به ‌سوی خشم خواهد رفت باید نگران، و از اینکه عصبانیت تعدادی از مردم به نفرت تبدیل شود باید هراسناک بود. نباید به‌گونه‌ای عمل نمود که نارضایتی به خشم و خشم به نفرت تبدیل شود».
 
در شرایطی که دستگاه‌های مربوطه در حال شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر هستند و از سوی دیگر مستندات دخالت بیگانگان در اغتشاشات نیز روز به روز بیشتر آشکار می‌شود، همزمان فعالین فتنه به خط شده و مدعی شده‌اند که باید خودسانسوری و فضای بسته را کنار گذاشت و کمیته حقیقت‌یاب تشکیل داد.
 
این قبیل اقدامات نه تنها هیچ فایده‌ای برای مردم ندارد، بلکه فقط بهانه به دست دشمن می‌دهد تا با ادعاهای مضحک، تحریم‌های جدیدی را علیه مردم ایران در حوزه حقوق بشر و دیگر موارد وضع کنند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3906