printlogo


رفتن استراماچونی مشکل و بحران اصلی کشور؟!
کد خبر: 3948
از قرار معلوم در سراسر کشور هیچ گونه مشکلی وجود ندارد چرا که تیتر یک همه خبرگزاری ها و رسانه ملی همگی به رفتن سر مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال می پردازند !
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،از روز گذشته تا کنون همه خبرگزاری ها و صدا و سیما درگیر رفتن مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران شده اند و ظاهرا هیچ خبر دیگری و یا مشکلی در کشور وجود ندارد!

مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته به همراه دستیارانش ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و سپس به ایتالیا رفت از دلایل رفتنش بدون شک از دیروز بسیار شنیده اید که قصد نداریم به آن بپردازیم مسئله اصلی که میخوایم آن را دنبال کنیم این است که آیا کشور هیچ مشکل خاص دیگری ندارد که همه رسانه ها و دولت و وزارت خانه ها بسیج شده اند تا این مربی ناز و عشوه گر را به ایران برگردانند و مشکلات این باشگاه را حل و فصل کنند؟!

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گرفته تا وزیرر ورزش و جوانان تا معاون وزیر امور خارجه و ... همگی از دیروز مصاحبه های مختلفی داشته اند و مشتاق و دل نگران برگشتن این مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران شده اند و با تمام توان برای این مشکل راه چاره بیان میکنند!

گویی در کشور هیچ مشکل خاص دیگری وجود ندارد که همگی دست به کار شده اند تا مشکلات مربی ایتالیایی را برطرف کنند!

گذشته از اینکه کشور در اوضاع داخلی و منطقه و بین المللی مشکلاتی دارد هیچ شکی نیست و مسئولین دولتی ظاهرا از این موقعیت ها بهترین بهره را میبرند تا مشکلات اصلی مردم به حاشیه برود و فراموش شود!

درد های مردم از گرانی و فقر و بیکاری گرفته تا مشکلات فراوان اجتماعی که گریبان گیر جوانان شده است که مجلس شورای اسلامی برای این مسائل وزیر جوانان را برای پاسخ گویی به مجلس نمی کشاند اما برای حل مشکلات تیم استقلال وزیر را به مجلس فراخوان میدهند تا پاسخ دهد! در نوع خودش خیلی جالب است!

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3948