printlogo


زنده شدن دوباره نساجی قائمشهر به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)
کد خبر: 3949
چند سالی بود که شرکت نساجی مازندران به لطف دولت تدبیر و امید به فراموشی سپرده شده بود و به تاریخ پیوسته و تعطیل شده بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کارخانه نساجی قائمشهر که در نوع خودش یک کارخانه تخصصی است و توان تولید بسیار بالایی هم دارد چند سالی بود که به همت دولت تدبیر و امید بسته بود و فعالیت خاصی برای تولید نداشت.

به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) این شرکت دوباره فعالیت خودش را آغاز کرد و طیف زیادی از جوانان در آن مشغول کار شدند که البته در ماههای آینده ظرفیت این کارخانه به روزهای خوب گذشته اش بر میگردد و توان و ظرفیت بیش از هزار نفر را دارد تا شغل ایجاد کند که یک خبر بسیار خوب است.

این کارخانه روزگاری برای خودش یک قطب اقتصادی به شمار می آمد و تولید روزانه بسیار بالایی داشت اما متاسفانه در سالهای اخیر این کارخانه هم همچون برخی مراکز اقتصادی دیگر و کارخانه ها به تعطیلی کشده شد.

تولید انبوه این کارخانه از روز گذشته آغار شده است و در ماههای آتی به لطف خدا و همت جوانان مازندرانی به روزهای اوج خودش بر خواهد گشت و رونق تولید که شعار امسال رهبر معظم انقلاب است در این کارخانه و دیگر مراکز تولیدی کشور به ثمر خواهد رسید اگر دولت همت و توان خود را به کار بگیرد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3949