printlogo


پخش غذا برای گرفتن رای توسط کاندیدای تایید صلاحیت نشده در قم!
کد خبر: 3990
شب گذشته همزمان با شب جمعه به اسم نذری در برخی از مناطق حاشیه ای شهر مقدس قم برخی از کاندیدا که هنوز تایید صلاحیت آنها هم احراز نشده است با حضور در این مناطق توسط همراهانشان غذا توزیع کرده اند!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کاندیدایی که هنوز تایید صلاحیت نشده اند اما برای جذب آرای مردم بخصوص مناطقی که حاشیه شهر قم است و فقیر نشین حضور پیدا کرده و به اسم غذای نذری برای شب جمعه برای خیرات اموات غذا توزیع کرده اند که در نوع خودش بسیار جالب توجه است!

این نوع خرج و مخارج در سالهای قبل هم دیده شده بود اما این سبک های جدید اختراع این افرادی است که این دوره از انتخابات هوای نشستن بر روی صندلی های سبز بهارستان به سرشان زده است.

این افراد دا هفته قبل گویا فراموش کرده بودند که امواتی دارند و منتظر خیرات هستند و این هفته برای اموات شان شروع به خیرات دادن کرده اند!

از قرار معلوم امسال باید شاهد ابتکار عمل های جدید از سوی کاندیدایی که هنوز تایید صلاحیت آنها هم احراز نشده برای جلب نظر مردم دست به هر کاری میزنند باشیم که متاسفانه این نوع اقدامات هم از نظر ها پوشیده است و اقداماتی است که با هزار دلیل و سند و مدرک ادعا میکنند که خیراتی بوده و برای اموات شان توزیع کرده اند!


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3990