printlogo


مانور تجمل و اشراف گرایی دست آورد این روزهای شبکه نمایش خانگی
کد خبر: 4194
شبکه نمایش خانگی با پخش دو سریال به اصطلاح عاشقانه این روزها یک مانور تجمل گرایی و اشرافی گری را به نمایش گذاشته است آن هم در روزهایی که مردم بشدت از مشکلات اقتصادی رنج می برند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دو سریال "مانکن و دل" که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود و به سریال های عاشقانه لقب گرفته اند که به جز تبلیغ عشق های خیالی و به انحراف کشیدن جوانان ثمره ای ندارند هدف دیگری را دنبال می کند و آن تبلیغ اشرافی گری و تجمل گرایی است که الحق به خوبی به رخ می کشد و بیننده را به خواب و خیال زندگی های اشرافی و تجمل فراوان سوق می دهد.

برگزاری عروسی با ماشین های گران قیمت چند میلیاردی و در تالارهای بسیار مجلل و شیک با جواهرات و لباس های آنچنانی و آرایش های غلیظ و مراسم های عروسی مختلط همه و همه درصدد این است که ذهن و فکر مردم را درگیر زندگی های پوچ و رویایی کنند .

نشان دادن خودرو های گران قیمت و لوکس خانه های چند هزار متری و لوکس بالای شهر تهران و شرکت های بزرگ و خلاصه هر آنچه که در ذهن شما لوکس و لاکچری است در این سریال های به اصطلاح عاشقانه به رخ مردم کشیده می شود آنهم در روزگاری که مردم ایران دچار مشکلات فراوان اقتصادی هستند و این تجمل ها و اشرافی گری فخر فروشی به مردم است .




در سریال مانکن نقش اصلی فیلم برای دریافت پول تن به ازدواج با یک زن بزرگتر از خود می دهد و در ازای ازدواج با او مبلغ هنگفتی را برای آزادی پدرش دریافت می کند و بارها و بارها در این سریال از لقب "برده" برای این فرد استفاده می شود که بسیار درد آور است که سنت مقدس ازدواج و عشق اینگونه مورد حمله قرار می گیرد و فردی به عنوان برده یک زن معرفی می شود تا به هر شکلی که میخواهد با او برخورد کند!

در این سریال با صحنه هایی روبرو می شویم که بسیار جالب توجه است و زندگی های خیالی و پوچ با اهداف ضد اخلاقی و خیانت را به مخاطب نمایش می دهد تا بتواند جوانان بیشتری را در خلاء نبود سریال های جذاب در صدا وسیما به سمت خود جذب کند.

"سریال دل" ساخته منوچهر هادی دیگر سریال این روزهای شبکه نمایش خانگی است که در آن عروس در شب عروسی با دوست پسر سابقش روبرو می شود و داماد را تنها می گذارد و ناپدید می شود در این سریال هم شاهد آن هستیم که فقط و فقط تجمل و اشرافیت تمام به مخاطبین نمایش داده می شود .



مردم این روزها در اوج مشکلات اقتصادی هستند و از تبعیض ها و فساد های کلان اقتصادی بشدت در رنج هستند و این گونه فخر فروشی به مردم و مانور تجمل و اشرافی گری به راه انداختن و در خانواده ها نارضایتی ایجاد می کند و جوان را در خانواده سر خورده میکند و مشکلات اجتماعی فراوانی را می سازد که ظاهرا سازندگان این فیلم ها هیچ گونه توجهی به آن ندارند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4194