printlogo


عصبانیت ضد انقلاب از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 4327
عناصر وطن فروش و خائن ضد انقلاب که هر از چندی برای خوش رقصی برای اربابان بیگانه خودشان دست به وطن فروشی می زنند و از هر وسیله می خواهند عرض اندامی کنند در روزهای اخیر و با حضور مردم در مراسمات تشییع میلیونی مردم در خیابان ها عصبانیت خودشان را از این حضور نشان دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع روز گذشته شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران و دیگر شهرها بار دیگر ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و مردم با همه طیف ها و سلیقه های مختلف پای استقلال و آزادگی خودشان ایستاده اند.

چه در خارج از کشور و چه در داخل کشور هستند نخاله هایی که خودشان را به اربابان بیگانه خودشان فروخته اند و اسم خودشان را هم اپوزیسیون گذاشته اند اما در اصل وطن فروش هایی هستند که در هیچ کجای جهان چنین افرادی وجود ندارد که با چند دلار خودشان را به حراج بگذارند و وطن فروشی کنند.

از مسیح علینژاد گرفته تا امیر عباس فخر آور تا علی جوانمردی و... همگی شان در چند روز اخیر و در پی شهادت مظلومانه ترور حاج قاسم سلیمانی به دست مزدوران تروریست آمریکایی هماهنگ با یکدیگر چهره وطن فروشانه خودشان را به نمایش عموم مردم در آوردند تا همگان متوجه
طینت خبیث آنها بشوند .

مسیح علینژاد در اولین ساعات انتشار خبر ترور شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشار یک پست در توئیتر و اینستاگرام از این اقدام آمریکا ابراز خوشحالی کرد تا در میان مردم و فعالان فضای مجازی هند جگرخوار نام بگیرد .

علی جوانمردی خبرنگار شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا و امیر عباس فخرآور که ارتباط مخفی اش با سازمان جاسوسی آمریکا سیاه مشخص شده است دو ضد انقلاب دیگر بودند که وطن فروشی را به اوج خود رساندند و هرکدام با انتشار مطالبی در فضای مجازی از شهادت حاج قاسم سلیمانی ابراز خوشحالی کردند.

این وطن فروشان خائن هرکدام با انتشار تصاویر و کیلیپ های عده ای احمق سعی کردند تا از این موقعیت برای خودشان بهره برداری کنند اما احمق ها نمی فهمند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ایران جای داشت و هر ایرانی به داشتن چنین مقام نظامی می بالید که با قدرت و ثلابت در جهان از آن یاد می شد و کسی به حرف های بی ارزش این احمق ها بها نمی دهد و دست آنها برای مردم ایران رو شده است و مردم می فهمند که اینها وطن فروش هستند.

مردم که از این اقدام این وطن فروش ها عصبانی شده اند با گذاشتن چند صد هزار کامنت این افراد حقیر را بیش از پیش رسوا کردند.

این وطن فروش ها در روزهای گذشته با حضور میلیونی مردم در خیابان ها بخصوص در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در تهران بشدت عصبانی هستند و این عصبانیت را در رفتار آنها در فضای مجازی و انتشار پست های آنان در فضای اینستاگرام و توئیتر دیده شده است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4327