printlogo


جنتلمن‌های تروریست در لباس دیپلمات‌های آمریکایی
کد خبر: 4547
بررسی مصادیق و سوابق مقامات آمریکایی و اروپایی همگی نشانگر آن است که این جنتلمن های پشت میزمذاکره دقیقا همان تروریست های فردوگاه بغداد هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نمازجمعه تاریخی تهران گزاره عدم اعتماد به غربی ها را این گونه توصیف و بیان کردند:‌ «اینها(آمریکایی ها و اروپایی ها) مذاکره هم که می کنند، مذاکره‌شان آمیخته‌ی با دغل و فریب‌کاری است؛ این کسانی که پشت میز مذاکره ظاهر می شوند، آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اینها همانها هستند؛ تفاوتی نمی کنند؛ لباس عوض می کنند؛ این دست چدنی‌ است که پوشش مخملی و دستکش مخملی را بیرون می‌آورد و خودش را نشان می دهد، وَالّا باطن، همان باطن است؛ هیچ تفاوتی ندارد. اینها نمیتوانند کسانی باشند که انسان به اینها اطمینان پیدا کند.»

اما اینکه ایشان صراحتا افراد مذاکره کننده غربی را جنتلمن هایی خواندند که دقیقا همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند، نه صرفا یک بیانی احساسی بلکه باتوجه تکمیل این بیانات در ادامه مبنی براینکه «اینها همان ها هستند، تفاوتی نمی کند، لباس عوض می کنند و...» نشانگر آن است که ما با یک مساله کاملا واقعی و عینی مواجه هستیم.

۱- آمریکا از آغاز انقلاب بارها علیه مردم ایران تحریم های ظالمانه اعمال کرده است، که در این بین نه تنها تفاوتی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان نیست، بلکه بیش از نیمی از تحریم ها توسط دموکرات ها اعمال شده است و اوبامای مودب و باهوش از منظر جناب حسن روحانی نیز با اعمال ۱۱ تحریم علیه ایران میان روسای جمهور آمریکا رکوددار است. تحریم هایی که نه تنها معیشت مردم ایران را هدف قرار داده بلکه موجبات عدم صادرات دارو به مردم ایران و با نرسیدن دارو به بیمارهای سرطانی و پروانه ای عملا منجر به مرگ تعداد زیادی کودکان ایرانی شده اند. در واقع این امر چیزی جز تروریسم دولتی علیه مردم بیگناه یک کشور توسط جنتلمن های مذاکره کننده دموکرات و جمهوریخواه آمریکایی و حتی اروپایی نیست.

۲-  در همین راستا حتی خوان زاراته دستیار رئیس‌جمهور و مشاور امنیت ملی در دولت جورج بوش و معاون اداره تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا در دوره «استوارت لوی» که سال‌ها در وزارت خزانه داری کار کرده است، در کتاب خود تحت عنوان «جنگ خزانه‌داری» کارشناسان این وزارت خانه را رسما چریک های کت و شلواری می خواند و می‌ نویسد: «زرادخانه آمریکا شامل هواپیماهای بدون سرنشین، موشک‌های تام‌هاوک و چریک‌هایی با کت و شلوار خاکستری است. وظیفه این چریک‌ها تبدیل ابزار مالی و اقتصادی به سلاحی قوی، علیه دشمنان آمریکاست.»

۳- خبرگزاری رویترز هم طی گزارشی تحت عنوان «تیم تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا، بعد از موفقیت درباره ایران، با چالش‌های جدیدی مواجه است» در آوریل 2014 اهمیت و جایگاه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی(OFAC) که نقش بازوی تحریمی وزارت خزانه داری آمریکا را برعهده دارد را به اتاق جنگ مدرن تشبیه می کند و می نویسد: «اتاق جنگ مدرن آمریکا چیزی شبیه به این است: ساعت‌های روی دیوار، زمان را در کابل، تهران و بوگوتا (پایتخت کلمبیا) نشان می‌دهد. افراد پشت میز، بیشترشان جوان هستند. صحبت بر سر اهداف مورد نظر است و در نیمه های شب ، تماس هایی با اروپا انجام می گیرد. اما این اتاق جنگ جدید، نه در وزارت دفاع آمریکا، بلکه در وزارت خزانه‌داری این کشور است. سلاح‌های مورد استفاده نیز نه پهپاد و موشک کروز، بلکه تحریم‌های اقتصادی است که با هدفی مشابه و به منظور ضربه زدن به منافع اقتصادی دشمنان آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند.»

۴- از طرف دیگر حتی نگاهی به سوابق مقامات ارشد آمریکایی نشان می دهد اغلب رسما و مستقیما در کشتارها و جنایات مردم در نقاط مختلف دستشان آلوده است. جان کری وزیر سابقه خارجه آمریکا از نیروهای نظامی اعزامی به جنگ ویتنام بوده حتی به دلیل مشارکت در جنگ آمریکا و ویتنام نشان شجاعت «ستاره نقره ای» دریافت می کند. تا جائیکه به دلیل کشتن یک نوجوان ویتنامی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۴ مورد انتقاد نیز قرار گرفت.

۵- یا مایک پمپئو که امروز در جایگاه مقام ارشد دیپلمات های آمریکا به عنوان وزیرامور خارجه عمل می کند، رئیس بدنام و بد سابقه سازمان جاسوسی سیا است که در کارنامه خود ترور مخالفان را دارد. پمپئو همچنین بارها با تعطیلی زندان مخوف گوانتانامو مخالفت کرده و هنگامی که در سال ۲۰۱۳ از این زندان بازدید کرد و زندانیانی را دید که اعتصاب غذا کرده بودند، گفت به نظر می رسد:‌ « بسیاری از آنها چاق شده باشند.» و در پاسخ به گزارش کمیته اطلاعات مجلس سنای آمریکا درباره استفاده از شکنجه در سازمان سیا در بیانیه ای شکنجه گرها را «قهرمان» خواند.

اما جدای از بررسی مصادیق و سوابق مقامات آمریکایی و اروپایی که همگی نشانگر آن است که این جنتلمن های پشت میزمذاکره دقیقا همان تروریست های فردوگاه بغداد هستند، این بیان رهبرانقلاب مساله را فراتر از عدم اعتماد به طرف های آمریکایی و اروپایی ارتقا داد بلکه با این توصیف و بیان حتی دیپلمات های آنها را نیز در جایگاه تروریست ها و قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دادند.

و نهایتا اینکه با این مقدمه هیچگونه مذاکره ای در هیچ سطحی با قاتلان شهید سلیمانی و تروریست های فرودگاه بغداد مجاز نخواهد بود و زین پس مقامات مذاکره کننده کشورمان جنتلمن های پشت میزمذاکره غربی را به چشم تروریست های فرودگاه بغداد ببینند.

منبع: نسیم

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4547