printlogo


مهمترین انتخاب فوتبال در هیاهوی انتخاب اسکوچیچ گم نشود
کد خبر: 4664
دربی با همه زیبایی هایش در حالی به پایان رسید که در همان ساعات سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان هم معرفی شد اما همچنان کسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون پیشقدم نشده است!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،آنچه در این برهه بیش از هر اتفاق ورزشی در فوتبال مهم به نظر می رسد تعیین یک رییس برای جانشینی مهدی تاج است. فردی که سکان یکی از مهمترین فدراسیون های ورزشی کشور را برای ۴ سال در دست گرفته و در مهمترین سال فوتبالی، شرایطی را برای فوتبال فراهم کند که دو تورنمنت مهم جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملتهای ۲۰۲۳ را از دست ندهیم.

شاید یکی از دلایل عدم ثبت نام کاندیداها برای ریاست فدراسیون فوتبال نیز همین موضوع باشد. تیم ملی بزرگسالان مان در دور رفت مقدماتی جام جهانی نتایجی ضعیف کسب کرده و حالا برای صعود به دور بعد نیاز به برد مقابل بحرین و عراق و البته هنگ کنگ و کامبوج دارد. شرایطی دشوار که مارک ویلموتس به هر دلیلی خواسته یا ناخواسته آن را برای تیم ملی قدرتمند کشورمان پدید آورد تا پس از سالها دو باخت متوالی را تجربه کند.

فدراسیونی که با نگاهی سطحی به هزینه های جاری، درآمد فوتبالی و البته بدهی های میلیاردی اش به نوعی مجموعه ای ورشکسته به نظر می رسد قطعا جاذبه ای برای اهلش ندارد که بخواهند پا پیش گذاشته و با ورود به فضای پرچالش آن خودشان را درگیر انواع و اقسام مسایل مختلف مالی، سیاسی و فرهنگی کنند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4664