printlogo


پاسخ به اعتراض پرسپولیس: به استقلال قرض دادیم
کد خبر: 4835
یکی از دلایلی که انصاری‌فرد در امارات پرسپولیس را همراهی نکرده، موضوع جلسه با اسپانسر جدید باشگاه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،تیم پرسپولیس این روزها در امارات مشغول آماده‌سازی خود برای رویارویی امروز مقابل الشارجه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیاست و نکته مهم اینجاست که محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه در این سفر تیم را همراهی نکرده تا در تهران پیگیر مسائل مالی و درآمدزایی تیمش باشد. نکته‌ای که انصاری‌فرد تلاش دارد در ادامه مسیر خود در پرسپولیس پیگیرش باشد، بحث وصول طلب‌ها و پرداخت قرارداد بازیکنان و کادرفنی‌اش است و البته در این راه نباید از حقوق برانکو و کالدرون هم غافل باشد. تلاش کردیم اخبار این روزهای باشگاه پرسپولیس را در قالب یک گزارش آماده کنیم که در زیر می‌خوانید.

  پرسپولیس- بانک گردشگری در آستانه امضای قرارداد

یکی از دلایلی که انصاری‌فرد در امارات پرسپولیس را همراهی نکرده، موضوع جلسه با اسپانسر جدید باشگاه است. بانک گردشگری که لوگوی آن در بازی دربی روی پیراهن سرخ‌ها به‌عنوان اسپانسر درج شده بود، هنوز قرارداد نهایی با این باشگاه به امضا نرسانده است.در این خصوص انصاری‌فرد در 2 روز گذشته جلساتی را با اسپانسر جدید برگزار کرده و شنیده می‌شود که دو طرف توانسته‌اند به توافقات خوبی درخصوص بندهای قرارداد برسند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌زودی قرارداد نهایی به امضای طرفین می‌رسد. گفتنی است سرخ‌ها هنوز مبلغی از این اسپانسر جدید  به‌عنوان پیش‌پرداخت دریافت نکرده‌اند و گفته می‌شود چک سرخ‌ها آماده است تا بعد از امضای قرارداد به آنها تحویل داده شود.

  پاسخ ایرانسل به ناراحتی سرخ‌ها؛ استقلال قرض کرده است

طی چند روز گذشته خبر جسته و گریخته‌ای درخصوص واریز مبلغ 3میلیارد تومان از سوی ایرانسل به حساب باشگاه استقلال شنیده شد و همین خبر کافی بود تا ناراحتی پرسپولیسی‌ها از اسپانسر مشترک را سبب شود.
سرخ‌ها معتقد بودند اگر قرار باشد استقلالی‌ها پولی از اسپانسر بگیرند، سرخ‌ها نباید از این قاعده مستثنی باشند، اما پاسخ ایرانسلی‌ها به سرخ‌ها باعث شد آنها دیگر دلخور نباشند. ظاهرا استقلالی‌ها برای اینکه بتوانند برخی موارد مالی خود را برطرف کنند، از ایرانسل خواسته‌اند 3 میلیارد به‌عنوان قرض به حساب‌شان واریز شود تا در آینده یا این مبلغ را از درآمدشان کسر کنند یا به صورت نقدی برگردانند. گفتنی است طبق شنیده‌ها پرسپولیس تا به این جای فصل با ایرانسل تسویه کرده و هیچ طلبی از این اسپانسر ندارد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4835