printlogo


فتنه‌گران ۸۸ در پشت پرده تخریب "مجلس یازدهم"
کد خبر: 5210
عناد عناصر ستادی اصلاحات با قانون و رأی مردم، رخداد امروز و دیروز نیست و سابقه‌ای دیرینه دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،علی تاجرنیا، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایرنا اظهار کرده است:

"متأسفانه اگر ما با این واقعیت روبه‌رو نشویم، حتی سال جدید از پارسال سخت‌تر خواهد بود؛ چراکه بسیاری از بحران‌های کشور خودساخته هستند و تدبیر و درایت حکم می‌کند که جلوی آنان را بگیریم. بالاخره ما مجلسی را تشکیل داده‌ایم که نمایندگان آن، نماینده اکثریت جامعه نیستند.  درست است که مجلس و دولت، تصمیماتی را به نام جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می‌کنند، اما چقدر مردم، همراه این تصمیمات هستند؟ ما باید با مردم شفاف‌تر باشیم. "[۴]
 
  1. *عناد عناصر ستادی اصلاحات با قانون و رأی مردم، رخداد امروز و دیروز نیست و سابقه‌ای دیرینه دارد.

چه اینکه امروز حتی نوجوانان دبیرستانی هم در ایران می‌دانند که برای این عناصر، ملاک احترام به نظر مردم و انتخابات؛ نه "قانون" که هاضمه این افراد است و مردمسالاری در ایران صرفا زمانی رسمیت دارد که نزدیکان این افراد در مناصب انتخابی قرار گیرند!

آقای تاجرنیا بعنوان یک فعال سیاسی باید این صداقت را در بیان به خرج می‌داد که به مردم بگوید حضور اکثریتی در یک انتخابات اگرچه امری ممدوح است اما ملاک یک انتخابات قانون است و تمامی ۱۱ پارلمان تشکیل شده در پس از انقلاب اسلامی، با تأیید قانون کشور رسمیت یافته‌اند.

این در حالی است که از لحاظ منطق دموکراسی، یک نهاد یا فرد انتخابی، نماینده تمام مردم است و جز خیانتکاران، کسی در این میانه فاصله‌گذاری نمی‌کند...

از طرفی این نکته هم محل سؤال‌ها و تأملات جدیست که عدم حضور اکثریتی مردم در انتخابات اخیر، آیا جز به دلیل عملکرد ضعیف و ناکارآمدی مجلس اصلاح‌طلب دهم و دولت نماینده اصلاح‌طلبان است!؟

امر بدیهی آنست که ستاد اصلاحات قصد فتنه‌گری دارد و مایل است در سال‌های پایانی عمر خود به نظاره پایان عمر نظام اسلامی نیز بنشیند اما کید دشمنان به فضل الهی نقش بر آب خواهد بود و مردمی که برای تشییع سردار سلیمانی بصورت میلیونی به صحنه آمدند؛ در همه عرصه‌های دفاع از نظام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی پای کار خواهند بود.

ضمن اینکه "گام اول" مردم برای آغاز روند کاهش مشکلات در مجلس یازدهم، باطل‌السحر سیاه‌نمایی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها است.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5210