printlogo


در گفتگو با تهیه کننده مطرح شد؛
تله فیلم" تب پنهان" با موضوع کرونا در مراحل پایانی تدوین
کد خبر: 5249
تهیه کننده " تب پنهان" گفت: این تله فیلم که با موضوع کرونا ساخته شده، هم اکنون در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و به زودی از شبکه های سراسری تلویزیون به روی آنتن می رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،پرستو میرزایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تله فیلم " تب پنهان" روایتگر ماجرای خانواده ای کرمانشاهی است که قرار است برای زیارت امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس شوند اما به دلیل شیوع کرونا این سفر برایشان محقق نمی شود و در ادامه تصمیم می گیرند که هزینه سفر را صرف راه اندازی کارگاه تولید ماسک کنند.
وی افزود: نویسنده و کارگردان این تله فیلم، قدرت الله پورحاتمی است که طرح فیلمنامه را عسل پورحاتمی نوشته و سمیه فرزامی نیز در بازنویسی آن مشارکت داشته است.
وی با بیان این که ریحانه طهماسبی نیا، علی مهدوی، بازیگران خردسال و اصلی این تله فیلم هستند، گفت: در "تب پنهان" همچنین محسن باقری، فرهاد مرادی، محمد رضا حیدریان، میلاد بهشاد،فرهاد سنبلی، مهرشاد جمشیدی، عرفان حیدری نصر، کیوان عالی بیگی، دکتر فریبرز سروش، اسماء کاکایی ،سونیا موسوی‌ ، ثریا رهبری، رها نصرتی ، روژین غلامی، پرستو میرزایی ،سونیا موسوی و شیوا جاویدفر به ایفای نقش پرداخته اند.
تهیه کننده این تله فیلم همچنین اضافه کرد: از دیگر بازیگران این اثر می توان به محراب نیما و پرسام حیدری نصر، آیلین اسدی، شیوا جاویدفر، مریم معین ، بنفشه غلامی، ، شقایق یکتا، آیدا میرزایی، نازنین سروش، طاهره امیریان، فهیمه علمیرادی، سحر اعظمی و شهین فیض بشی پور اشاره کرد.
وی ادامه داد: مدیر تولید این تله فیلم، محمد طهماسبی نیا، مشاور طرح و برنامه ریز، داود ابراهیمی و جانشین تهیه کننده، اسماء کاکایی است، ضمن آن که بهنوش فروزنده به عنوان طراح صحنه و لباس، آیدا میرزایی به عنوان منشی صحنه و نیز وحیدصیرفی افخم به عنوان صدا بردار در این اثر حضور دارند.
میرزایی همچنین بیان داشت: از دیگر عوامل تله فیلم می توان به هادی نوروزی، دستیار صدا، عرفان سروی، تصویربردار، امین ملکی، تدوینگر، روژین و بنفشه غلامی، طراح و مجری گریم، آرزو حیدری، روابط عمومی، شقایق یکتا، عکاس پشت صحنه و حمزه بشیری و شهریار نوری، واحد تدارکات اشاره کرد.
وی همچنین با اشاره به این که این تله فیلم قرار است در جشنواره فیلم رضوی و نیز جشنواره فیلم رشد شرکت کند، گفت: هم اکنون در مراحل پایانی تدوین هستیم و انشالله پس از حضور در جشنواره های یاد شده، بنا داریم این اثر را از یکی از شبکه های سراسری تلویزیون پخش کنیم.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5249