printlogo


تور جاسوسی اسرائیل با مشارکت سایت آمریکایی یو اس تو دی در ایران + سند
کد خبر: 5269
خیانت آمریکایی‌ها تمامی ندارد و در اقدامی آشکار با همکاری سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی، برخلاف موازین بین‌المللی اقدام به جذب جاسوس به‌صورت علنی علیه منافع کشورمان کرده‌ است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر هیچگاه دشمنی و کینه خودشان از پیروزی انقلاب را کتمان نکردند و از هر ابزاری برای ضربه‌زدن به‌نظام بهره بردند.
از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور دانشمندان هسته‌ای همه این موارد در راستای براندازی و ضربه‌زدن به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است که البته هیچگاه نتوانستند به هدف خود برسند.



در این میان آمریکا نه‌تنها مدافع اسرائیل و همراه اقدامات خرابکارانه این کشور بوده بلکه خود نیز از هر کوششی برای ضربه‌زدن به‌نظام غافل نبوده است.
در جدیدترین اقدام این دشمنان قسم‌خورده ملت ایران سایت آمریکایی یو اس تو دی که یک سایت خبری و وابسته این روزنامه یو اس تو دی است در بخش تبلیغات خود به زبان فارسی آگهی جذب افسران اطلاعاتی را منتشر کرده است.
با ورود به این سایت فرم‌هایی برای معرفی بارگذاری و شماره تماسی از اسرائیل نیز برای سؤال‌وجواب قرار داده شده است.


در بررسی صورت‌گرفته مشخص شد که هر دو سایت در آمریکا مستقر بوده و اقدام به جذب جاسوس و اقدامات خرابکارانه علیه کشورمان می‌کنند و نکته جالب تر این که هیچ کدام از این سایت ها فیلتر نیستند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5269