printlogo


حاج حسین یکتا: رویکرد تربیتی در فعالیت های جهادی، عامل ارتقای اُمید نسل جدید است
کد خبر: 5297
رئیس جمعیت امام رضایی ها تصریح کرد: یکی از عوامل مهمی که باعث ارتقای اُمید در نسل جدید می شود، رویکرد تربیتی در فعالیت های جهادی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حاج حسین یکتا، طی سخنانی در اجلاسیه مجمع جهادگران استان قم که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با تأکید بر لزوم ترویج گفتمان فعالیت جهادی در جامعه به خصوص در رابطه به بچه های نسل جدید ابراز داشت: ما امروز در یک نبرد پیچیده اجتماعی و اقتصادی قرار گرفته ایم که باید با روحیه جهادی و تفکر انقلابی در چنین جنگی به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بپردازیم.

وی با بیان این که امروز باید رویکرد ما در عرصه های جهادی، تربیت محور باشد، گفت: رویکرد تربیت محوری، امید نسل جدید به آینده را افزایش می دهد و ما در عرصه فعالیت برای خدمت رسانی در کشور بیش از هر چیز نیاز به جهاد اُمیدآفرینی داریم.

رزمنده سال های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما در شرایط کنونی باید وارد عرصه های مهم اجتماعی شویم و در کار اجتماعی باید بدانیم که لازمه موفقیت، ثبات و پایداری و ماندگاری است.

وی همچنین بر لزوم رویکرد تخصصی در فعالیت های جهادی در اقصی نقاط کشور تأکید کرد و افزود: انتظار و مطالبه مقام معظم رهبری از جهادگران، بعد از اخلاص و تقویت بُعد معنویت، رویکرد تخصصی و اثرگذار در جامعه است و این که نه تنها در کشور بلکه جهادگران بسیجی باید در سطح جهان اسلام، پیشران و الهام بخش باشند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5297