printlogo


ببخشید آخر صف کجاست!
کد خبر: 5335
بازی با صف زیبنده این مردم که از کوچک و بزرگ پای این خاک ایستادند نبود مردم در صف شما را دوست ندارند کاش زمزمه مردم در این صف ها را می شنیدند البته شاید هم شنیده اید اما ککتان هم نگزیده است. مرضیه مهدیلو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، ببخشید اینجا صف گوشته! نه اینجا صف مرغه صف گوشت دوتا فروشگاه پایین تره؛ چه خوب مرغ هم لازم داریم آخر صف کجاست؟

شاید هیچ وقت تصور نمی کردیم که برای گوشت و مرغ صف بایستیم همیشه فکر می کردیم صف فقط در حیاط مدرسه ها برای اینکه نظم رو یاد بگیریم تشکیل می شود اما دولت تدبیر و امید انگار  صدای حسرت های ما که دلمان برای صف مرغ و گوشت کوپنی و نفت بیست لیتری دهه ۶۰ تنگ شده بود را شنید و با بی کفایتی تمام صف تهیه معمولی ترین مایحتاج مردم را دوباره به خط کرد.

البته آن صف های قدیم را دوست داشتیم چون کشورمان تازه انقلاب کرده بود و در جنگ نابرابری قرار داشت اما صف های این روزها را دوست نداریم چون می دانیم مرغ ،گوشت ، تخم مرغ و سیب زمینی در کشورمان فراوان است اما برنامه ای پشت این ماجرای نامبارک قرار دارد تا مردم را تحت فشار قرار دهد تا برای سیر کردن شکم هایشان تن به ذلت و سر خم کردن مقابل دشمنی را بدهند که تا دنیا دنیاست عهد بسته با ملت ایران دشمن بماند.

فرجام برجام آنچه وعده داده شده بود نبود و شاید اگر برجام نبود این صف ها هم نبود چون این صف ها فقط صف گوشت و رب نیست این صف های بی لیاقتی مسئولانی است که نگاه به غرب چنان مستشان کرده بود که جوان صنعتگر و کشاورز زحمت کش را ندیدند.

خنده دار است اگر تصور کنیم در کشور ما مرغ کم است و یا تخم مرغ و پیاز کمیاب است همه ما چه شهری و چه روستایی زبان زمین خدا را خوب می دانیم خوب می دانیم که وقتی رزق از زمین است خدا درب این رزق را نمی بندد اما دلال ها و دست های پشت پرده این رزق را در پیچ و خم چشمان بسته مسئولان در توبره های دوخته شده از زر خود پنهان می کنند.

بازی با صف زیبنده این مردم که از کوچک و بزرگ پای این خاک ایستادند نبود مردم در صف شما را دوست ندارند کاش زمزمه مردم در این صف ها را می شنیدند البته شاید هم شنیده اید اما ککتان هم نگزیده است.

این بازی صف ها تا کجا ادامه دارد یک روز صف رب ، یک روز صف برنج، یک روز صف تخم مرغ و یک روز صف مرغ، راستی آقای مسئول ببخشیدآخر این صف کجاست؟ دنبال چه چیزی هستید مردم از خودمان هستند زودتر بگویید تا تصمیم بگیریم اینبار چه چیزی را باید نخوریم باید قلب کجا پر از بتن شود باید این کدام دانشمند را تقدیم کنیم  تا این صف های جعلی را شکست دهیم.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5335