printlogo


عضو خبرگان رهبری:
مسئولین برای رفع مشکلات بجای شعار به میدان بیایند/ما از درون زیاد ضربه می خوریم نه از دشمن
کد خبر: 5343
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه از دشمن ضربه زیاد نمی‌خوریم بلکه از درون ضربه می‌خوریم، گفت: مسئولین و دولتی ها بجای شعار دادن به میدان بیایند تا مشکلات را رفع کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  آیت‌الله سید رحیم توکل  با تبریک ایام نوروز و نیمه شعبان به شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع اقتصاد یکی از موضوعات مهم امروز کشور است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر در شعارهایی که مقام معظم رهبری تعیین می کنند کاملا اهمیت مسئله اقتصاد مشخص است و بر مشکلات اقتصادی بسیار تاکید کرده و دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه موضوع اقتصاد یکی از مشکلات کشور است، افزود: از دشمن ضربه زیاد نمی‌خوریم بلکه از درون ضربه می‌خوریم.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر علت مشکلات تأکید کرده اند ، رهبر معظم انقلاب برجهش تولید و اقتصاد مقاومتی تأکید دارند تا مشکلات اقتصادی رفع شود.
آیت الله توکل با اشاره به اینکه ما در کشور هیچ کمبودی نداریم به همین دلیل مسئولین باید دنبال رفع موانع باشند، گفت: ما در کشور از نظر منابع و معادن هیچ چیزی کم نداریم از سوی دیگر جوانان نخبه باهمت و پرتوان داریم که می توانند مشکلات را به راحتی حل کنند.
وی اضافه کرد:مسئولین و دولتی ها بجای شعار دادن به میدان بیایند تا مشکلات را رفع کنند. تمام مشکلات رفع می شود؛ رسول خدا فرمودند اگر علم در ثریا باشد مردم ایران به دست پیدا می‌کنند.
این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه گره کار دست خودمان است، گفت: باید برای مقام معظم رهبری دعا کنیم چون خداوند گوهری به ما داده که ذخیره انقلاب است و در این وانفسا برای ملت پناه است و باید چشم و گوش ما به بیان رهبری باشد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5343