printlogo


سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر‌کریمه :
ایجاد تحول در شهر قم نیازمند فکر و نیروهای جدید است
کد خبر: 5407
سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر‌کریمه گفت: ایجاد تحول در شهر مقدس قم نیازمند فکر و نیروهای جدیدی است که با رویکرد انقلابی و جهادی، نگاه علمی و تخصصی به مسایل داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  مهندس غلامعلی علایی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست خبری این ائتلاف با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: متأسفانه کشور ما در شرایط کنونی از سوء مدیریت و عدم توجه کافی به نیروهای توانمند داخلی رنج می برد و انشاالله انتخابات 28 خرداد زمینه ای فراهم کند که از این دو معضل بغرنج عبور کنیم و شرایط برای خدمت رسانی مطلوب به آحاد مردم فراهم گردد.
وی افزود: از حدود چهار سال پیش در همفکری و هم اندیشی با جمعی از نخبگان و متخصصان شهر مقدس قم به دنبال آن بودیم که در سایه نگاه و رویکرد انقلابی و جهادی و نیز نگاه علمی و تخصصی، ائتلافی را شکل دهیم تا افراد متخصص و دغدغه مند و انقلابی در شورای اسلامی شهر قم حضور پیدا کنند.
وی گفت: ما معتقد هستیم که به تعبیر سردار سلیمانی ما باید فراتر از نگاه سیاسی و حزبی و رویکرد اصولگرایی و اصلاح طلبی ، نگاه انقلابی و جهادی در امر خدمت به مردم و شهروندان داشته باشیم و بر این اساس ائتلاف نخبگان انقلابی شهر‌کریمه در آستانه ششمین انتخابات شوراها شکل گرفته و امیدواریم که این لیست مورد توجه و ارزیابی عموم شهروندان قرار گیرد.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مقدس قم همچنین بیان داشت: در همین راستا از رسانه ها می خواهیم که به ما در تبیین این رویکرد به آحاد مردم کمک کنند تا انشاالله شورای ششم شهر‌قم ، شورایی توانمند و کارآمد و به دور از سوء مدیریت ها باشد.
وی افزود: ما بنا داریم که از همه ظرفیت های شهر قم به خصوص جوان مؤمن و انقلابی و متخصص در پیشبرد امور مربوط به مدیریت شهری استفاده کنیم و این را بارها اعلام کرده ایم که شورای اسلامی شهر متعلق به همه مردم است و باید اتاق فکری باشد که در آن همه دلسوزان و متخصصان بتوانند اعلام نظر کنند.
علایی در خاتمه گفت: ایجاد تحول در شهر قم نیازمند اندیشه ، فکر و نیروهای جدید است و البته باید با رویکرد انقلابی و جهادی به دنبال تحقق این تحول باشیم.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5407