printlogo


همایشی «فمینیستی» در کتابخانه ملی برای محدودیت ازدواج!
کد خبر: 574
پس از رد کارشناسی طرح افزایش حداقل سن ازدواج در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی که براساس نظر کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه ازدواج انجام شد، موافقان طرح با عوام‌فریبی و سیاه‌نمایی موضوع، سعی در اعاده طرح به صحن علنی مجلس را دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،پس از رد کارشناسی طرح افزایش حداقل سن ازدواج در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی که براساس نظر کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه ازدواج انجام شد، موافقان طرح با عوام‌فریبی و سیاه‌نمایی موضوع، سعی در اعاده طرح به صحن علنی مجلس را دارند.
 
با توجه به اهمیت مسئله افزایش حداقل سن ازدواج و نپذیرفتن رد طرح از سوی طراحان، بحث و تبادل‌نظر پیرامون بررسی طرح ایجاد محدودیت سنی برای ازدواج افراد به همراه جدال رسانه‌ای ادامه یافت.
 
در همین راستا، نشستی با عنوان «بررسی علمی- پژوهشی طرح افزایش حداقل سن ازدواج» و با حضور مخالفان و موافقان طرح مذکور در دانشگاه الزهرا (س) تدارک دیده شد. این نشست که قرار بود در مورخه اول بهمن ماه 97 در دانشگاه الزهرا برگزار شود بدون اعلام رسانه‌ای و کاملاً مخفیانه در محل کتابخانه ملی برگزار شد.
 
این در حالی است که بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران مخالف طرح محدودیت سنی ازدواج پس از مراجعه به دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا با خبر کنسل شدن و لغو جلسه مواجه می‌شدند.
 
 نشستی که بنا داشت با هدف روشنگری علمی و شفافیت مسئله افزایش حداقل سن ازدواج برای قشر دانشگاهی برگزار شود به اتاق فکری سیاه و شانتاژگر با حضور جمعی گزینشی در کتابخانه‌ملی تبدیل شد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/574