printlogo


خوانندگی علی زندوکیلی در حمایت از براندازان نظام+عکس
کد خبر: 625
علی زند وکیلی، خواننده و نوازنده ایرانی با انتشار موزیک ویدئویی ویژه «آبی فیروزه ای» که نماد و نشان براندازان نظام است حمایت خود را از براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،علی زند وکیلی، خواننده و نوازنده ایرانی با انتشار موزیک ویدئویی حمایت خود را از «براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران» اعلام کرد!

بنابر این گزارش،«فَرَشگَرد» (به انگلیسی: Iran revival) یک سازوکار سیاسی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران است که در روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ با هدف «براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران» با شعار «ایران را پس می‌گیریم و دوباره می‌سازیم»، اعلام موجودیت کرد.
 
«فَرَشگَرد» خودش را نه به عنوان یک حزب یا تشکل سیاسی متمرکز بلکه یک «شبکه سیاسی براندازی» معرفی می‌کند. اعضای فرشگرد را ائتلافی از جمهوری‌خواهان و پادشاهی‌خواهان مشروطه‌خواه تشکیل می‌دهد که همگی حامی یک رفراندوم آزاد برای «تشکیل حکومتی سکولار در ایران» هستند.

بیانیه اعلام موجودیت فرشگرد توسط چهل فعال سیاسی به امضا رسیده است که از جمله اهداف این تشکل جدید، تلاش برای انعکاس صدای مخالفان جمهوری اسلامی به گوش جهانیان عنوان شده‌است. فرشگرد، با صدور این بیانیه خواستار تشکیل یک حکومت سکولار در ایران شده‌است.

در این بیانیه از کلیه مخالفان سیاسی جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور برای همکاری در جهت «براندازی نظام حاکم»  و در جهت گذار به یک سکولاردمکراسیِ لیبرال دعوت شده‌است. در متن بیانیه از «نظام جمهوری اسلامی» تحت عنوان «فرقه تبهکار» یاد شده‌است.

فرشگرد خود را جدای از ساختار کلاسیک حزبی و سیاسی معرفی کرده و خود را نه یک حزب سیاسی، بلکه یک «شبکه سیاسی» برای «براندازی» معرفی کرده‌است.


این سازمان در بیانیه خود از «رضا پهلوی» (ولیعهد پیشین رژیم سرنگون ایران) به عنوان عنصر کلیدی میان مخالفان سکولار-دموکرات و به عنوان یک عامل وحدت بخش در آنچه که فرایند براندازی خوانده، نام برده‌است. این گروه سیاسی به «سرنگونی حکومت ولایت فقیه» باور داشته و آن را خطری بزرگ برای منافع ملی ایران می‌داند.

 
«رضا پهلوی»، که توسط این گروه به عنوان عنصر وحدت بخش در فرایند براندازی معرفی شده‌بود، ضمن بازنشر توئیت این گروه در توئیتر رسمی‌اش، از فرشگرد حمایت ضمنی کرد. همچنین وی در پاسخ به رنگ و نماد فرشگرد، رنگ آبی ایرانی (فیروزه ای) را پیشنهاد داد و فرشگرد به جنبش فیروزه ای معروف شد که تاکنون برای رسیدن به اهداف شوم اش تلاش های خود را ادامه می دهد.
 
حال با وجود تمامی مخالفین و تلاش براندازان نظام و قرار گرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک خواننده وطنی به طور آشکار از این جنبش حمایت میکند!
 
 هشتگ های آبی فیروزه ای این روزها در شبکه های معاند و منافق نشان حامیان براندازی است و ترانه خوانی این خواننده برای روسری «آبی فیروزه ای» که این روزها در فضای مجازی با هشتگ های آبی فیروزه ای در کنار اسم علی زند وکیلی آمده است گویای عمدی بودن خواندن این ترانه است. چرا که این خواننده تاکنون هیچ توضیحی در اینباره نداده است!
 
«علی زند وکیلی» (زاده ٢٥ بهمن ۱۳۶۵ در شیراز) خواننده و نوازنده است. فعالیت‌ هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز همراه علی کلک (رشیدی) شروع کرد.
وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های مختلف موسیقی را در کارنامه خود دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده‌است.
 
قابل توجه است، کسانی در مقابل «نظام جمهوری اسلامی اسلامی ایران» به صورت علنی ایستادگی می کنند که خودِ این نظام و این انقلاب موجب رشد و بالندگی آنان شده است و همواره مدیون این نظام هستند.
 
لازم به ذکر است که همزمان با آغاز «جشنواره فیلم فجر» ، عده ای سود جو و بی کفایت و قدر نشناس با عناوین سلبریتی با ایستادن در بلندای سکو و دست گرفتن تریبون سعی در تخریب «نظام جمهوری اسلامی» و زیر پا گذاشتن «ارزش های انقلاب» نموده اند که موجبات شادمانی دشمنان و کوردلان این نظام و کشور اسلامی را فراهم نموده است.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/625