printlogo


میزان عیدی مددجویان بهزیستی اعلام شد
کد خبر: 771
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت:عیدی مددجویان این سازمان تا پایان اسفند و به میزان یک ماه مستمری پرداخت خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حسین نحوینژاد درباره زمان واریز عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور، اظهار کرد: با توجه به آخرین پیگیری‌های صورت گرفته قرار است عیدی مددجویان اعم زنان سرپرست خانوار و معلولان تحت پوشش بهزیستی در اسفندماه واریز شود.

وی در ارتباط با میزان عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی بیان کرد: رقم در نظر گرفته شده برای عیدی این افراد به میزان یک ماه مستمری خواهد بود. بر همین اساس تمام مددجویان تحت پوشش بهزیستی که مستمری دریافت می‌کنند، عیدی خود را در اسفندماه دریافت خواهند کرد.

نحوینژاد افزود: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال ۹۸ اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان است که بودجه مدنظر ما برای اجرای کامل قانون ،۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که با توجه به شرایط اقتصادی دولت رقم یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۸ در نظر گرفته است که البته امیدواریم این رقم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اضافه شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که قانون حمایت از حقوق معلولان در سال آینده چند درصد اجرا خواهد شد، گفت: در این بخش نمی‌توان درصدی را تعیین کرد ولی امیدواریم با همکاری بخش‌های مختلف شرایط خوبی را برای اجرای قانون ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی در قبال جامعه هدفش و به ویژه معلولان، حمایت از آنهاست که در همین زمینه سازمان بهزیستی تامین وسال کمک توانبخشی معلولان را اعم از عصا، واکر و ولیچر را به عهده گرفته و در قابل طرح تامین تجهیزات توانبخشی انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/771