هزینه 17 میلیاردی شهرداری برای دوچرخه سواری!/ دوچرخه سواری بانوان در خیابان "حرام" است

در حالی شهرداری تهران از اختصاص بودجه 17 میلیارد تومانی برای حمل و نقل با دوچرخه در سطح تهران برای سال 98 خبر داده است که دوچرخه سواری بانوان عملا ً اشکال شرعی دارد و بر اساس فقه اسلامی و نظر همه مراجع تقلید باید از آن اجتناب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در حالی شهرداری تهران از اختصاص بودجه 17 میلیارد تومانی برای حمل و نقل با دوچرخه در سطح تهران برای سال 98 خبر داده است که دوچرخه سواری بانوان عملا ً اشکال شرعی دارد و بر اساس فقه اسلامی و نظر همه مراجع تقلید باید از آن اجتناب کرد.
 
بنابراین گزارش، شهرداری تهران که قرار است بودجه سال آینده اش در همین روزها در ساختمان شورای شهر به تصویب برسد مبلغ 17 میلیارد تومان اعتبار برای دوچرخه سواری در تهران در نظر گرفته است که در نوع خود مبلغ بالایی است و شاید با این رقم بتوان تکان بزرگی به حمل و نقل عمومی پایتخت داد.
 
 
هزینه 17 میلیاردی شهرداری برای دوچرخه سواری!/ دوچرخه سواری بانوان در خیابان
 
اما شهرداری در نظر دارد با این مبلغ برای تهران دوچرخه تدارک ببیند و با تشویق مردم به استفاده از دوچرخه زمینه گسترش فساد را افزایش دهد.
 
بدون شک صرف دوچرخه سواری به خودی خود نه تنها بد نیست بلکه خوب است اما نکته ای که شهرداری اصلاح طلبان به آن توجه نکرده اند و یا عامدانه به آن بی توجه هستند در اختیار قرار دادن دوچرخه به بانوان در ملاء عام است.
 
دوچرخه سواری بانوان در مکان های خاص بانوان هیچ اشکالی ندارد اما دورچه سواری بانوان در خیابان یعنی چیزی که این روزها تجت حمایت شهرداری تهران در حال برگزاری است خلاف موازین شرعی است. و به کرات می بینیم زنانی که با لباس نامناسب و یا حتی لباس مناسب اقدام به دو چرخه سواری در طرح ها و برنامه های شهرداری تهران می کنند!
 
مقام معظم رهبری در خصوص دوچرخه سواری بانوان با پوشش اسلامی در خیابان می فرمایند:
 
دوچرخه‌سواری برای دختران و بانوان در مجامع عمومی و در منظر نامحرم موجب جلب نظر مردان و در معرض فتنه و به فساد کشیده شدن اجتماع و منافی با عفت بانوان است و لازم است ترک شود و در صورتی که در منظر نامحرم نباشد فی نفسه اشکال ندارد.
 
 
هر چند عده ای در فضای مجازی به دروغ اعلام کردند که رهبر انقلاب دوچرخه سواری بانوان با حجاب را خارج از اشکال می دانند اما در این زمینه از دفتر رهبر انقلاب استفتاء شده است که متن را در سایت مقام معظم رهبری می بینید و ایشان فرمودند:  «دوچرخه سواری بانوان در خیابان و در معرض دید نامحرم حرام است.»
 
هزینه 17 میلیاردی شهرداری برای دوچرخه سواری!/ دوچرخه سواری بانوان در خیابان
 
 
حال باید پرسید شهرداری تهران دقیقاً با چه برنامه ای قصد ترویج یک کار حرام و فساد در کشور را دارد.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1125
نظرات شما