عصبانیت ضد انقلاب از انتصابی که هنوز علنی نشده

شبکه های ضد انقلاب که پس از مستند ایستگاه پایانی دروغ دیگر آبرویی برای شان باقی نمانده است میخواهند با جو سازی بر علیه آیت الله رئیسی یک حرکت رو به جلو انجام دهند تا شاید ذهن مخاطب خود را از این رسوایی که برایشان پیش آمده پاک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،با مطرح شدن نام سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جدید قوه قضائیه در روزهای اخیر و نامه آیت الله آملی لاریجانی به رهبری برای معرفی زودهنگام رئیس قوه قضائیه گمانه زنی ها برای انتصاب ایشان به این سمت قوت گرفت اما هنوز معرفی ایشان به عنوان این سمت از سوی رهبری اعلام نشده است که ضد انقلاب دست به تخریب گسترده چهره ایشان زده است.

شبکه های ضد انقلاب که چند روزی است در گیجی به سر میبرند و آبرویی برای شان باقی نمانده است قصد دارند تا با این جریان سازی جدید و دروغ پردازی و تخریب چهره آیت الله سید ابراهیم رئیسی  یک گام رو به جلو بردارند تا شاید برای خودشان یک فرصت دیگر رقم بزنند اما مردم دیگر فریب این احمق ها را نخواهند خورد.

عصبانیتی که با مطرح شدن نام سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جدید قوه قضائیه واکنش رسمی دولت آمریکا را هم در پی داشت که بصورت علنی عصبانیت خودشان را از این انتخاب نشان دادند .

سابقه درخشان و بسیار ارزشمند آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد در قوه قضائیه دشمنان نظام و انقلاب را بسیار نگران کرده است که در آغاز چهل سالگی انقلاب با انتصاب و انتخاب چنین فرد لایق با شایستگی ها فراوان از سوی رهبر معظم انقلاب آن هم قبل از معرفی رسمی و فقط با مطرح شدن نام ایشان در فضای رسانه ای و در میان مردم نوید بخش این است که دشمنان احساس خطر جدی کرده اند که هرچه نفوذی دارند به زودی به سزای اعمال خیانت کارانه خودشان خواهند رسید و انقلاب اسلامی از لوث وجود اشرار رخنه کرده در محافل سیاسی و ... جمهوری اسلامی پاک خواهد شد .

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1131
نظرات شما