دستگاه های نظارتی دقیقا چه میکنند؟؟

برگزاری کلاس های آموزش سگ خانگی به عنوان شریک زندگی در تهران و چند شهرستان!

ظاهرا مسولین نظارتی در چنان خواب زمستانی به سر میبرند که قرار نیست از خواب بیدار شوند و به طور کلی همه مسائل فرهنگی کشور را رها کرده اند.

به گزارش خبرنگار سرویسی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،اخیرا بصورت کاملا علنی چند پیج اینستاگرامی درصدد جذب افراد برای آموزش سگ های خانگی شان به عنوان شریک زندگی شروع به فعالیت کرده اند!

در این اقدام ضد فرهنگی و ضد انسانی که اخیرا در تهران و چند شهرستان نیز بصورت گسترده فعالیت هایی را آغاز کرده اند درصدد تبلیغ زندگی حیوانی و شیطان صفتی هستند تا این اقدام را در میان قشر جوان جامعه بخصوص دختران گسترش دهند.

آموزش و نگهداری سگ به عنوان شریک زندگی و شریک جنسی! عملی بسیار کثیف که عده ای کاملا با هدف درصدد تخریب بنیان خانواده و بی هدفی در بین جوانان و مبارزه با تحکیم خانواده ایرانی هستند.

اما وجود چند نفر به عنوان آموزش دهنده این نوع سگ ها موضوع ما نیست موضوع این است که چرا مسائل فرهنگی کاملا رها شده و هیچ گونه نظارت و برخوردی با این گونه مسائل نمیشود؟!

برخورد های صحیح در مقابله جدی با این اقدامات کاملا ضد فرهنگی یک امر ویژه است که مسئولین فرهنگی به دست فراموشی سپرده اند و گویا در خواب تشریف دارند که اوضاع فرهنگی جامعه ایرانی به این سمت در حال تخریب است .

ظاهرا در موضوع بازار آزاد که لیبرال ها بدان معتقد هستند در موضوع فرهنگ نیز همین طور است و فرهنگ آزاد را درصدد گسترش هستند و به زور می خواهند مردم را روانه جهنم کنند!

چنینی مسائلی حتی در کشورهای غربی هم مورد مقبول نیست و افرادی که این سبک کارها را انجام میدهند هرچند آزادی بی حد و مرز وجود دارد ولی منفور جامعه شان هستند حال چرا باید در ایران شاهد چنین اقداماتی باشیم و برخورد درستی هم با آنها صورت نگیرد؟

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1164
نظرات شما