سرقت های زنجیره ای حجله های شهدا/ دزدانی که دستگیر و آزاد می شوند! + عکس

چند سالی است که خانواده شهدا به مسئولان گلزار شهدای بهشت زهرا (س) اعتراض می کنند که چرا هر هفته شاهد سرقت وسایل داخل حجله و یا خود حجله شهدایشان هستند و هیچ کس کاری نمی کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،گلزار شهدای بهشت زهرا (س) میراث فرهنگی گرانبهایی است که به برکت خون شهدا شکل گرفته است و نگهداری از این میراث فرهنگی اولا وظیفه آحاد مردم و در ثانی وظیفه روشن بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
 
حالا چند سالی است که خانواده شهدا به مسئولان گلزار شهدای بهشت زهرا (س) اعتراض می کنند که چرا هر هفته شاهد سرقت وسایل داخل حجله و یا خود حجله شهدایشان هستند و هیچ کس کاری نمی کند!
 
در چند سال اخیر حجله های زیادی از شهدا دزیده شده  و خانواده شهدا شکایت کرده اند اما یا دزدی گرفته نشده و یا بعد از دستگیری آزاد شده است و فرایند سرقت باز هم ادامه پیدا کرده است!
 
اخیراً بعد از گذشت چند سال از این سرقت های زنجیره ای یکی از مسئولان بهشت زهرا(س) مدعی شده است که سارقان دستگیر شده اند اما خانواده شهدا همچنان از ادامه این سرقت ها خبر می دهند.
 
گفتنی است موضوع سرقت از حجله های شهدا تازگی ندارد اما رفته رفته افزایش چشمگیری داشته است و انتظار می رود مدیران بهشت زهرا و گلزار شهدا این میراث گرانبها را حفظ و حراست کنند.




انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/1243
نظرات شما