یک هفته رقص و پایکوبی به بهانه روز بوشهر + عکس

جشن ها و برنامه هایی به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر در شهر و برخی از نقاط کشور به مناسبت روز بوشهر با مدیریت شهرداری و شورای شهر بوشهر در حال برگزاری است که در برخی انتقاداتی نسبت به آن وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،جشن ها و برنامه هایی به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر در شهر و برخی از نقاط کشور به مناسبت روز بوشهر با مدیریت شهرداری و شورای شهر بوشهر در حال برگزاری است که در برخی انتقاداتی نسبت به آن وجود دارد.

در برنامه ای که ارائه و در حال اجرا است که خاص کنسرت است بیش از 11 مورد و برنامه هایی که موسیقی های تند بندری پخش می شود تقریبا همه برنامه ها است.

انتخاب روز بوشهر در 18 اسفند با این هدف صورت گرفت تا متولیان امر بتوانند فرهنگ بومی شهر و استان بوشهر در سطح ملی و بین المللی نمایان کنند که متاسفانه همه الویت ها در حاشیه و برخی نیز در بی مهری مسئولین فرهنگی قرار گرفته و تنها تصویری که از بوشهر منتشر می شود برگزاری کنسرت های تند بندری است.
 
یک هفته رقص و پایکوبی به بهانه روز بوشهر + عکس
 
 
 
برنامه هایی که به نام کنسرت در شهر ولایتمدار بوشهر با سابقه دوقرن مقاومت در برابر استعمار برگزار می شود، رسما آغاز کشف حجاب است و هیچ دستگاه نظارتی و فرهنگی دغدغه رفع معظلات فرهنگی و اجتماعی ندارد و کاملا از مسیر انقلابی و منویات مقام معظم رهبری فاصله بسیار است.

کنسرت های روز بوشهر که در فضای باز برگزار می شود چیدمان به گونه ای است که مهمانان مختلط حضور دارند و هیچ گونه نظارتی بر نظم مراسمات وجود ندارد.

مسئولین فرهنگی و دستگاه های نظارت بر اجرای مراسمات فرهنگی با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی و جلسات متعدد که برای ایام نکوداشت روز بوشهر انجام داده اند، امروز نتیجه آن کشف حجاب های رسمی در کنار محل برگزاری کنسرت های محلی است که باید از متولیان امر در خصوص زحماتی که برای سربلندی نام بوشهر می کشند تقدیر کرد.
 
یک هفته رقص و پایکوبی به بهانه روز بوشهر + عکس
 
امسال برگزاری برنامه بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار که کاملا خودجوش و مردمی بود و هرساله هزاران نفر در آن شرکت می کردند و برد رسانه ای بسیاری در داخل و خارج از کشور داشت به دلیل عدم بودجه کافی لغو شد، اما در مقابل آن شب های کنسرتی بوشهر با هزینه های چند صد میلیونی در حال برگزاری است.

اتفاقاتی که در حوزه فرهنگی بوشهر رخ می دهد نشان از سوء مدیریت در شورای فرهنگ عمومی استان، دستگاه های فرهنگی و نظارتی است که امروز شاهد هرج و مرج هایی مانند کشف حجاب های رسمی و غیره در مکان های عمومی هستیم.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1248
نظرات شما