ازدواج «جواد فری» با خمپاره / من باجناق آقای روحانی‌ام + عکس

فاطمه دولتی که متولد سال ۱۳۷۳ است به خوبی توانسته فضای جنگ و جبهه را به تصویر بکشد و با توجه به اینکه ساکن قم است، در فضا سازی این شهر نیز موفق عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کتاب «شیر دارخوین» زندگی داستانی شهید جواد دل آذر از سرداران لشگر ۱۷ علی بن ابی طالب (علیه السلام) قم است که به همت فاطمه دولتی در تلاش مستمر ۱۴ ماهه اش نوشته شده است.

این کتاب چند روز پیش در قم رونمایی شد. نام قبلی کتاب، «جواد فری» بود که به «شیر دارخوین» تغییر کرد.

فاطمه دولتی که متولد سال ۱۳۷۳ است به خوبی توانسته فضای جنگ و جبهه را به تصویر بکشد و با توجه به اینکه ساکن قم است، در فضا سازی این شهر نیز موفق عمل کرده است. او حتی به مناطق جنگی رفته تا حس و حال شهید در آن مناطق را به نحو بهتری منعکس کند.

افرادی به عنوان مشاوران محتوایی، نظامی و اسناد، فاطمه دولتی را در این کتاب یاری کرده اند و وظیفه ویراستاری کتاب با زهره دربانی بوده است.

این کتاب در ۴ فصل به اضافه فصلی مخصوص تصاویری از شهید تدوین شده و به صورت دو رنگ به چاپ رسیده است.

«شیر دارخوین» را انتشارات سامیر به کوشش موسسه راویان فتح قم منتشر کرده است و برای ۳۰۲ صفحه آن قیمت ۳۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته است.

جواد دل آذر که متولد سال ۱۳۳۷ بود، سالهای حضور خود در جبهه را با مسئولیت‌های گوناگونی از قبیل فرماندهی «محور» و «عملیات» لشگر ۱۷ علی ابن ابی‌طالب (ع) طی کرد. او سرانجام در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به فیض عظیم شهادت نایل آمد و از عالم ملک به جهان ملکوت پر کشید. او قبل از آن هم مجروحیت شدیدی را پشت سر گذاشته بود.

آنچه در ادامه می خوانید، گزیده کوتاهی از این کتاب است:

آسمان رو به تاریکی می رفت، شناسایی ها انجام شده بود، بچه ها آماده بودند، طرح نقشه عملیات ریخته شده بود. فقط مانده بود آمدن مهدی.

- اکبر؟

-هوم؟

- میای بریم یکم سربه سر بچه های عقیدتی بذاریم؟

اکبر ابرو بالا انداخت، لبخندی زد، مشکلی نداشت.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1255
نظرات شما