مافیای FATF ؛ پناهگاه پولشویان و تروریست‌ها

چرا دولت‌های غربی، از مجرمان مسلم عرصه تروریسم و تأمین مالی آن، و همچنین اختلاس و پولشویی که از ایران گریخته و در این کشورها پناه گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

هر مفسد و رانت خواری که پولشویی می‌کند و از ایران می‌گریزد، از اروپا، آمریکا و به ویژه کانادا سر در می‌آورد. کانادا مشخصاً دو مفسد و پولشوی بزرگ به نام‌های محمود رضا خاوری و مرجان شیخ الاسلامی را پناه داده و با وجود پیگیری‌ها و اصرار ایران، آنها را به همراه اموال نامشروعی که غارت کرده‌اند، عودت نمی‌دهد.

همین رویکرد در پناه دادن به گروه‌های تروریستی و تأمین مالی آنها در فرانسه، انگلیس، دانمارک، هلند، آلمان، نروژ، سوئد و … هم قابل مشاهده است و حال آنکه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، به عنوان هدف اصلی تشکیل FATF اعلام شده است. براستی سران و اعضای گروه‌های جنایتکاری مانند منافقین، الاحوازیه، حزب دموکرات و … در اروپا چه می‌کنند؟ مگر همین کشورها، مؤسس و گرداننده اصلی FATF نیستند؟!

به طور صریح و روشن، باید از همه آنها که سنگ FATF را به سینه می‌زنند و می‌گویند همکاری با FATF برای مبارزه با پولشویی و تروریسم لازم است، پرسید: چرا دولت‌های غربی، از مجرمان مسلم عرصه تروریسم و تأمین مالی آن، و همچنین اختلاس و پولشویی که از ایران گریخته و در این کشورها پناه گرفته‌اند، حمایت می‌کنند و آنها را برای محاکمه و مجازات و باز پس دادن اموال ملت ایران بر نمی‌گردانند؟

اغلب همین کشورها، طبق آمار رسمی بین المللی، بالغ بر ۷۰ درصد پولشویی های بزرگ را در دنیا انجام می‌دهند و همین‌ها حامیان و تأمین کنندگان اصلی تروریسم در دنیا به ویژه علیه ملت ایران هستند. آیا با این وصف باید دشمنی دشمن را انکار کرد و با پای خود وارد قلعه پدرخوانده‌های مافیای FATF شد و اجازه داد تا دستان شما را ببندند؟!




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1259
نظرات شما