تغییر پست استقلالی‌های تیم ملی

تغییرات لیست تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت تعدادی از ملی پوشان احتمال تغییر پست برخی بازیکنان را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر قطر در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که کادر فنی همچنان تمرینات تاکتیکی را برای رسیدن به ترکیب ایده آل خود در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کند.

کارلوس کی روش که به دلیل مصدومیت بازیکنانی نظیر سعید عزت اللهی، علی کریمی و علی قلی زاده مجبور شد لیست نهایی بازیکنان خود را تغییر داد و احتمالاً پست‌های برخی بازیکنان را نسبت به جام جهانی روسیه تغییر دهد.

روزبه چشمی که قبل از این به عنوان مدافع در ترکیب تیم ملی قرار می‌گرفت بعید نیست در جام ملت‌های آسیا به جمع هافبک‌های دفاعی تیم ملی بازگردد. بازیکن ملی پوش استقلال تهران که قابلیت حضور در هر دو پست را دارد در تمرینات نقش فعالی دارد تا بتواند نظر کی روش را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند.

همچنین وریا غفوری نیز که در لیست نهایی کی روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور نداشت انگیزه فراوانی در آستانه رقابت‌های جام ملت‌ها ۲۰۱۹ آسیا در کشور امارات دارد تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

همچنین پژمان منتظری نیز که جزو بازیکنان تیم ملی محسوب می‌شود احتمال دارد به عنوان یکی از گزینه‌های دفاع راست بازی کند.

منتظری که به واسطه توانایی اش برای حضور در دفاع راست و همچنین مدافع کنار خط به تیم ملی دعوت شده است تلاش می‌کند تا بار دیگر جایگاه اصلی خود را در تیم ملی کسب کند و بتواند بر خلاف جام جهانی روسیه که بازی نکرد در امارات به میدان برود. کار سخت و دشواری که منتظری به واسطه حضور قدرتمندانه مرتضی پورعلی گنجی و سید مجید حسینی در قلب خط دفاع دارد.

همچنین رامین رضائیان و وریا غفوری نیز شرایط مناسبی در دفاع راست دارند و بعید است این مدافع باتجربه استقلالی‌ها بتواند قلب کی روش را برای حضور در جمع یازده مرد اصلی بار دیگر فتح کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/127
نظرات شما