اگر فردوسی پور خودش را با قوانین صداوسیما وفق می‌داد/ گاهی در نود با شخصیت و آبروی افراد بازی می‌شد

جلال طالبی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هر فردی وقتی در مجموعه ای مشغول به کار می شود می داند که در آن مجموعه باید قوانین را رعایت کند. فردوسی پور هم از این مسئله مستثنی نیست و در جایگاهی بوده که باید قانون را رعایت می کرد، به خصوص اینکه صدا و سیما یک مجموعه خصوصی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش فارس به نقل از راه دانا؛ جلال طالبی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فردوسی پور برای اینکه برنامه نود را به اینجا برساند کار راحتی نداشته اما باید این را مطرح کرد که مجری برنامه نود ذیل یک قانونی کار می کرده و با شرایطی که در شبکه 3 وجود داشته باید خودش را وفق می داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نمی توان این مسئله را کتمان کرد که فردوسی پور برخی اقدامات را در فوتبال پیش برد و وجود برنامه ای مانند نود هشداری بود برای افراد و چهره ها و ورزشکاران که مراقب اعمال و رفتار خود باشند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین افزود: هر فردی وقتی در مجموعه ای مشغول به کار می شود می داند که در آن مجموعه باید قوانین را رعایت کند. فردوسی پور هم از این مسئله مستثنی نیست و در جایگاهی بوده که باید قانون را رعایت می کرد. به خصوص اینکه صدا و سیما یک مجموعه خصوصی نیست و دولتی بوده و 20 سال نیز در این مجموعه کار کرده و با همه شرایط آشنا بوده است.
وی با بیان اینکه گاهی اوقات تندروی در برنامه نود دیده می شد، عنوان کرد: گاهی نیز حرمت ها شکسته می شد و مسائلی مطرح می شد که با آبرو و شخصیت انسان ها بازی می شد. از طرفی اقداماتی هم بود که به رفع مشکلات کمک می کرد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: آنطور که من شنیدم فردوسی پور برنامه نود را فرزند خود دانسته و قطعا برای فردوسی پور جدا شدن از این برنامه سخت است. هر کسی هم جای وی بود چنین اقدامی برایش سخت می شد و ما امیدواریم فردوسی پور در هر مسئولیتی که قرار می گیرد بتواند به فوتبال ایران خدمت کند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1363
نظرات شما