رونق تولید، راهی برای برون رفت از محاصره اقتصادی

حیدرعلی عابدی گفت: بهترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم تکیه بر توان و توسعه تولیدات داخلی است که بتوانیم با این اقدامات که در جهت رونق ملی است، با محاصره اقتصادی مقابله کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر علی عابدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: یکی از ظرفیت ها که ما باید به آن برسیم و از موقعیتی که دشمن برای ما در محاصره اقتصادی به وجود آورده است استفاده کنیم، رونق تولید ملی است.
 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم تکیه بر توان و توسعه تولیدات داخلی است که بتوانیم با این اقدامات با محاصره اقتصادی مقابله کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: ما با حضور جوانان خود این ظرفیت را داریم؛ ما اکنون جوانانی را داریم که قادر هستند همه نیازهای کشور حتی مواد اولیه را خودشان در ایران تولید کنند.

عابدی همچنین گفت: دشمن همه تلاش خود را انجام داد که در ملت نارضایتی ایجاد کند و ملت را نسبت به حاکمیت بد بین کند؛ اما ملت ما بسیار سنجیده عمل کرد و توانست بین دشمن و دوست تفاوت قائل شود و همه مشکلات و مسائلی که ناشی از خباثت دشمن است را به حساب دیگری نگذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم از حاکمیت دفاع و برای رفع مشکلات اقتصادی همیشه نقش اصلی را ایفا کردند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1390
نظرات شما