«افزایش تولید» ارزش پول ملی را تقویت می‌کند

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در حالت رکود تورمی هستیم و با افزایش تولید ارزش پول ملی نیز تقویت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی نیرو‌های انقلابی با حضور شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان اظهار داشت: امسال درهای رحمت الهی باز شده و امیدواریم این نعمت های الهی را به نغمت تبدیل نکنیم، رحمت خداوند همیشه جاری است و اگر سوءتدبیر باشد به سیل تبدیل می شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی افرود: در شهری که کنار دریا باشد، سیل نمی‌آید اما این اتفاق در شمال افتاد زیرا محیط زیست تخریب شده است؛ همه منتظر این بارش‌ها بودیم اما در برخی نقاط کشور به سیل تبدیل شد و باید با مقصرین این حوادث مانند شیراز به درستی برخورد شود.

وی همچنین با اشاره به بارش‌های اخیر اصفهان بیان داشت: کشاورزان با تاخیر کشت خود را انجام دادند، امیدواریم با ذخیره شدن آب پشت سد برای سال زراعی آینده نیز آب وجود داشته باشد، البته باید همچون گذشته صرفه جویی را انجام دهیم و برای شکرگزاری صرفه‌جویی بهتری انجام دهیم.

فولادگر با بیان این که چند سال است نام‌گذاری سال در  مباحث اقتصادی است، گفت: بیشترین مشکل مردم اقتصادی است و دولت و مسؤولان باید بیشترین توجه را داشته باشد، بهترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی رونق تولید است؛ در حالت رکود تورمی هستیم و با افزایش تولید ارزش پول ملی نیز تقویت می‌شود؛ البته این به معنا نیست مباحث فرهنگی و دینی زیربنای کار ما نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچون سال گذشته و حتی بهتر در بحث حمایت از تولید ملی در مجلس کار خواهیم کرد؛ با رونق تولید معیشت مردم نیز حل می شود و زمینه افزایش حقوق ها نیز ایجاد می شود، امسال حقوق کارگران افزایش خوبی داشت اما در مقابل تورم خیلی کم است.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1644
کلیدواژه: ارزش پول ملی
نظرات شما