خدمت به سیل زدگان مناطق محروم همچنان ادامه دارد/ بازگشایی مسیرهای روستایی منطقه زیلایی به همت تیپ 48 فتح و سپاه عشایر

در روزهای گذشته بارش باران سبب به وجود آمدن سیل در برخی از نقاط استان شد، یکی از آن مناطق زیلایی و دهستانهای محروم این نقطه از کهگیلویه و بویراحمد بود، که توسط نیروهای سپاه فتح مورد بازگشایی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در روزهای گذشته بارش باران سبب به وجود آمدن سیل در برخی از نقاط استان شد، یکی از آن مناطق زیلایی و دهستانهای محروم این نقطه از کهگیلویه و بویراحمد بود، که توسط نیروهای سپاه فتح مورد بازگشایی قرار گرفت.
 

 

در همین رابطه نیروهای سپاه پاسداران از همان روزهای ابتدایی جهت بررسی مسیرهای روستایی  و کمک به حادثه دیدگان از توابع بخش زیلایی به منطقه رفته و سبب بازگشایی بیش از 50  روستا در آن مناطق شدند.

باید اشاره کرد حادثه اتفاق افتاده در روزهای 5 و 6 فروردین ماه در اثر بارش شدید باران اتفاق افتاد، و این موضوع سبب ایجاد سیل در برخی از نقاط کهگیلویه و بویراحمد شد، که از جمله آنها می توان به حوزه زیلایی و روستاهای آن می توان اشاره کرد.

 

مجموع پرسنل سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد متشکل از نیروهای تیپ 48 فتح و سپاه عشایر استان با تجهیزاتی نظیر ماشین آلات سبک وسنگین نظیر بک هول (بیل میکانیکی)، و خودروهای سواری جهت حمل و نقل ادوات استفاده شد.

باید اشاره کرد بخش زیلایی‏ 14هزار نفر جمعیت دارد و 72 شهید تقدیم انقلاب کرده است و بیش از پنجاه روستا وجود دارد که محور ارتباط آنان مسدود شده بود که محور اصلی این روستاها بازگشایی شد ‏و همچنین بازگشایی محورهایی فرعی این روستاها هم انجام شد.

در پایان باید گفت مجموعه عملیاتی نیروهای سپاه فتح در چند برنامه از قبیل بازدید و سرکشی از خانوادهای آسیب دیده نظیر اهدایی بسته های حمایتی از قبیل  برنج، روغن و کنسرو و چای  در  روستای آبیدک دهستان زیلایی و بازگشایی  آن مسیرها و راههای منتهی به آن روستا نظیر  شبلیز حدفاصل مله خویش و گله خور تا آبیدک را می توان اشاره کرد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1739
کلیدواژه: خدمت سیل محروم
نظرات شما