همجنسگراها و حرام زاده هایی که در آینده از داعش بدتر میشوند

یک زوج همجنسگرای آمریکایی پس از ازدواج تصمیم گرفتند که بچه دار شوند آن ها پس از بررسی های لازم در آخر تصمیم گرفتند از خانواده های خود کمک بگیرند!

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،یک زوج همجنسگرای آمریکایی پس از ازدواج تصمیم گرفتند که بچه دار شوند . آن ها پس از بررسی های لازم در آخر تصمیم گرفتند از خانواده های خود کمک بگیرند!

حرام زادگی در غرب هیچ محدوده و معیاری برای خود ندارد و آزادی و هرزگی دست آوردی است که انسان را در غرب با حیوان یکی کرده است و خوی حیوانی و شهوات شان دست در دست هم شخصیت و معیار یک انسان را نابود کرده است.

به تازگی خبری در رسانه ها منتشر شد که یک زوج یک زوج همجنسگرای آمریکایی پس از ازدواج تصمیم گرفتند که بچه دار شوند . آن ها پس از بررسی های لازم در آخر تصمیم گرفتند از خانواده های خود کمک بگیرند!به چه سبک کمک بگیرند که در ادامه می خوانید.

به این ترتیب در یکی از نامتعارف ترین لقاح های مصنوعی اسپرم یکی از آن ها با خواهر طرف مقابل ترکیب شد و در آخر در رحم مادر 61 ساله یکی از آن ها ( مادربزرگ نوزاد) پرورش یافت...! انسان به کجا رسیده است... چطور خوی حیوانی اش بر انسانی غلبه کرده که اینگونه به انحراف و انحطاط اخلاقی کشیده شده است؟!

انحطاط فرهنگ بی فرهنگی غرب، خود را به جایی رسانده که حاضر است آسمان و زمین و زمان را به هم گره بزند تا افکار پوچ و شهوت های خود را عملی کند اما حتی ذره ای به این فکر نکند که سرنوشت این نوزادان چه خواهد بود؟

این نوزاد های حرام زاده که هیچ معیار و اصالتی ندارد در آینده همین هایی میشوند یکی مثل داعش یکی مثل وحشی های آمریکایی که برای کشتار انسان ها و... هیچ محدوده ای ندارند .

آن وقت برخی در داخل ایران چنان سنگ بر سینه می زنند و از غرب دفاع می کنند که هر ناقص عقلی هم می فهد که فرهنگ نابود شده غرب با این مسائل حتی کوچکترین کارایی هم برای مردم ایران ندارد اما چرا یک عده اینچنین مشتاق رابطه با غرب در ایران هستند !

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1918
نظرات شما