رحمان1400 وقیح ترین فیلم سینمایی پس از انقلاب

فیلم رحمان هزار و چهار صد را میتوان وقیح ترین فیلم سینمایی پس از انقلاب دانست فیلمی که همه حد و مرزها را زیر پا گذاشته است !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شاید اولین بار باشد که پای شوخی فیزیکی هم به سینما باز شده است،شوخی هایی که در رحمان روی پرده سینما میبینید در پاتوق های دو سه نفره مردانه دروازه غار و دخمه هم ندیده اید،حالا فیلم نزدیک بیست میلیارد فروخته،به تعبیر دوستی به دوره ترسناکی در سینما رسیده ایم،دیگر حتی ده نمکی هم نمی فروشد اما رکیک ها پر فروشند.

اعضای شورای پروانه نمایش از جمله حسن خجسته،حسین کرمی و محمد علی حسین نژاد می گویند نمی خواهند خانواده شان این فیلم را ببینند!خب لابد صلاح دیده اند مردم چنین چیزی را ببینند.

 اما واقعا چرا چنینی فیلمی باید ساخته و اکران شود و حتی از رانت مهمی چون اکران نوروزی هم برخوردا شود؟

به این اسامی دقت کنید،مدیری،گلزار،سعید آقاخانی حضور اینها تضمین کننده گیشه رحمان هزار و چهارصد است،همه اینها در سیما هم هستند ستاره مربع ها اینها را به تلوزیون آورده اند،پول خوب میگیرند و آنجا باب طبع مدیران صدا و سیما و بخش هایی از حاکمیت حرف می زنند و کار تولید می کنند،منوچهر هادی هم در همین شبکه سه سریال می سازد،جماعت کارشان که در تلوزیون تمام شد،اسپانسر های دیگر و پدر خوانده های جدید اکران و شبکه توزیع اینها را به سینما می برند پول خوب می دهند و رحمان 1400 ساخته می شود.

تقریبا حاکمیت در فرهنگ خلع ید شده است،دردناک اینجاست که کار دست مردم هم نیفتاده است،دست چهارتا اسپانسر است که باز آخرش خصولتی هستند،دلشان خوش است که حسن خجسته ها هم آن بالا در جایگاه شورای نگهبان سینما نشسته اند،هزینه روی هزینه !
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2181
نظرات شما