پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در عراق برگزار می‌شود

پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و الکترونیک اربیل عراق برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: پاویون ملی شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزارت ارتباطات عراق در نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و الکترونیک، فناوری اطلاعات و رسانه اربیل عراق برگزار می‌شود.

وی افزود: توسـعه صادرات، همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اهداف حضور شرکت‌ها در این رویداد است. در سال‌های اخیر در اقلیم کردستان عراق (شامل استان‌های بزرگی همچون اربیل، سلیمانیه، کرکوک و دهوک) با وجود ارتباطات و پتانسیل‌های رشد اقتصادی بستر فوق‌العاده مناسبی برای سرمایه‌گذاری و پیشرفت اقتصادی فراهم شده است.

ملکی فر با اشاره به برگزاری این دوره از نمایشگاه در تاریخ 13 تا 16 ژوئن 2019 (26-23 خرداد 1398) گفت: فضایی حدود 100 مترمربع در یکی از بهترین سالن‌ها برای پاویون ملی ایران در نظر گرفته شده است تا حدود 12 شرکت حاضر دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران یا حضور مستقل در این نمایشگاه می‎توانند از حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شوند. این حمایت‌ها به میزان 70 درصد از هزینه اجاره غرفه و غرفه‌سازی و تا سقف 30 میلیون تومان به ازای هر شرکت دانش‌بنیان است.

معاون توسعه صندوق خاطر نشان کرد: شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت، شرکت‌های طراحی وب‌سایت و تولید نرم‌افزار، شرکت‌های مخابراتی و موبایل و تجهیزات و همه نهادهای مرتبط با فناوری اطلاعات، شرکت‌های کامپیوتری و تجهیزات مرتبط، تجهیزات الکترونیکی شبکه و تجهیزات مرتبط، بانک‌ها و سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و همچنین شرکت‌های فعال در زمینه انواع تلویزیون و مانیتور، دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های نظارتی، تلویزیون‌های بزرگ و سینما، پرینتر و تجهیزات مرتبط رسانه‌ها (رادیو، شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای) برای حضور در این نمایشگاه مناسب هستند.

به گفته وی، شرکت‌های دانش‌بنیان دارای توان صادراتی می‌توانند حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه 1398 درخواست خود برای حضور در این نمایشگاه را به کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی به شماره تماس 55- 88540252-021 اعلام کنند، نتیجه بررسی درخواست حداکثر ظرف 10 روز به شرکت‌ها اعلام می‌شود.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2621
نظرات شما