لزوم نظارت بیشتر مدیران دلسوز در آموزش و پرورش

امام جمعه اسدیه گفت: یک سری افراد در آموزش و پرورش هستند که گویا حقوقشان را از دشمن می گیرند و هدفشان پیاده کردن سیاست دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی امام جمعه شهر اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان خاطر نشان کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری به نشاط دانش آموزان اشاره شده است، ولی منظور از نشاط،  بزن و بکوب در مدارس نیست، بلکه افزایش اردوهای تفریحی و فرهنگی و بهبود عواطف دانش آموزان است.

وی افزود: در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر انقلاب، ایشان ارزش بسیار زیادی برای مقام معلم قائل شدند و حمایت زیادی از این قشر کردند که باید معلمان قدر حمایت رهبری را بدانند.
 
امام جمعه اسدیه در ادامه اظهار کرد: کسانی هستند در مدارس که دقیقا عکس سخنان رهبری عمل می کنند .
 
حجت الاسلام خزاعی ضمن اینکه گذاشتن آهنگ در مدارس را نوعی شادی کاذب دانست و افزود: این شادی های کاذب نتیجه اش جزء پوچی چیزی نیست و برخی از این شادی های کاذب در آینده موجب خود کشی افراد نیز می‌شود.
 
وی بیان کرد: پخش بیش از اندازه این آهنگ ها در مدارس باعث شده که اگر بخواهیم ذائقه کودکان را به سمت قرآن ببریم ولی در مدارس به سمت آهنگ ها کشیده می شود.
 
امام جمعه اسدیه با اشاره به اینکه بعضی افراد در وزارت آموزش و پرورش هستند که گویا حقوقشان را از دشمن می گیردند گفت: بنظر افراد و مهره هایی در این وزارت خانه وجود دارند که وظیفه‌شان اینست که سخنان رهبری را عملی نکنند و سند 2030 را دنبال کنند.
 
وی در ادامه اظهار کرد: اگر موسیقی هایی که در مدارس پخش می شود معنا و مفهومی داشته باشد باز قابل تأمل است ولی متاسفانه بسیاری ازاین موسیقی ها طبل تو خالی است و فقط ذهن نوجوان ما را مخدوش می‌کند و به سمت پوچی میبرد.
 
خزاعی ادامه داد: از معلمان محترم خواهش می کنیم از آنجایی که مردم فزرندان خودشان را مانند یک امانت به مدرسه میسپارند ، در مدارس نیز از این امانت ها به خوبی حفظ و حراست شود و زمینه‌های شکوفایی آنها را فراهم کنند.
 
امام جمعه اسدیه با اشاره به اینکه وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و تعلیم و تربیت نوعی عبادت است، خاطر نشان کرد: هیچ‌گاه نباید در این عبادت به سمت فرهنگ‌های غربی رفت.
 
حجت الاسلام خزاعی در پایان یاد آور شد: مدیران و مسئولان دلسوزی که در آموزش و پرورش وجود دارند تلاش کنند و نظارت داشته باشند تا در این وزارت خانه مهم شاهد این گونه مسائل نباشیم.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2710
نظرات شما