آیت الله حسینی بوشهری:

معامله قرن از هم اکنون توطئه ای شکست خورده است

امام جمعه قم تصریح کرد: برخلاف خواست دشمنان جبهه مقاومت و ملت فلسطین، معامله قرن از هم اکنون توطئه ای شکست خورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شب گذشته طی سخنانی در مراسم ضیافت افطاری و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد ، ابراز داشت: خوشا به حال شهدای مدافع حرم که قدم در این میدان گذاشتند و به شهادت رسیدند و مرگ آنان در حال شهادت، عبادت و جهاد در راه خدا بوده و همه ویژگی‌هایی که می‌شود برای یک مرگ شایسته مثال زد در این مرگ است و اگر در میان این شهدا، کسانی باشند که در روز و شب جمعه به شهادت رسیده باشند مرگ بسیار خوبی داشته اند که خیرات در آن جمع است.

وی افزود: آیت الله بروجردی همیشه آه می‌کشیدند و با حسرت می‌گفتند که خدایا نکند من از این دنیا بروم و رفتن من در این دنیا در راه رضای تو نباشد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: پایان راه باید مورد عنایت ذات پروردگار باشد و خانواده شهدای مدافع حرم اقدام مهم و کارستان کرده‌اند زیرا فرزندانی را تربیت کرده اند که آبرو و عزت برای اسلام شدند.

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلام مرز نمی شناسند، تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب بیان کردند ویژگی شهدای مدافع حرم این است که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده اند.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین گفت:‌ جوانان افغانستانی، پاکستانی و سایر ملت‌ها برای حمایت از اهل بیت(س) و به عشق حضرت زینب(س) وارد میدان شدند و پیشانی بند یا زینب بستند زیرا پیامبر اسلام(ص) هم فرمودند که هر چیزی اساس و پایه دارد و اساس اسلام محبت اهل بیت است.

وی تصریح کرد: عشق به اهل بیت(ع) در خانواده‌های شهدای مدافع حرم جا افتاده و نهادینه شده و آنان شفیعان خانواده‌هایشان در روز قیامت هستند.

امام جمعه قم تصریح کرد: رهبر انقلاب و همه دلسوزان به وجود شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان افتخار می‌کنیم زیرا هدف داعش این بود که ایران را تصرف کند اما شاهدیم که امروز دشمن زبون شده زیرا داعش طبق نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی بنا نبود برای خود مرزی انتخاب کند و اگر این جوانان نبودند امروز وضعیت به گونه ای دیگر رقم می‌خورد.

وی گفت: هم اکنون هم آنها در توطئه ای جدید دنبال معامله قرن هستند اما مردم ما در راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه بسیار به میدان آمدند و این معامله را هم به شکست خواهند کشاند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3087
نظرات شما