با این وضع مسابقات ورزشی برگزار نشود بهتر است

معاونت وزارت ورزش از سفرش به اهواز برای توضیح خواستن از مسوولان بومی و برگزار کننده درباره حواشی فینال جام حذفی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حواشی به وجود آمده در جام حذفی فوتبال ایران که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید اظهار کرد: بعد از اتفاقات پیش آمده سلطانی‌فر به ما دستور داد که دوشنبه عازم اهواز شویم و مقصران این قضیه را بررسی کنیم. دوشنبه به همراه مسؤولان کمیته اخلاق و مدیریت حراست وزارت ورزش به این شهر خواهیم رفت.

او ادامه داد: ما عوامل را بررسی خواهیم کرد و از مسؤولان شورای تأمین و استداندار محترم خوزستان توضیحاتی را می‌خواهیم. اتفاق خوبی در اهواز نیفتاد و این حق داماش بود و نباید این اتفاقات برای هوادارانش می‌افتاد. ازدیاد جمعیت بیش از اندازه موجب این اتفاقات شد و دوشنبه برای توضیحات بیش‌تر راهی اهواز می‌شویم.

داورزنی در این باره افزود: مسؤولان سازمان لیگ و فدراسیون باید پاسخگو این مسائل باشند. در اصفهان شبیه چنین اتفاقی افتاد اما تفاوتش این بود که بعد از بازی اتفاقات ناگواری پیش آمد که زیبنده فوتبال ایران نبود. اگر قرار است این گونه باشد، مسابقات ورزشی برگزار نشود بهتر است. نباید شیرینی این مسابقات را با چنین رخدادها و اخلاق‌های بدی تلخ کنیم. مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ به همراه نیرو انتظامی باید این مسائل را پیش‌بینی می‌کردند تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3133
نظرات شما