تخریب خیمه گاه شهدای منطقه 17 +عکس و فیلم

خیمه گاه شهدا ستاد کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران توسط شهرداری و وزارت نیرو تخریب و این منطقه شهید پرور از داشتن خیمه گاه شهدا محروم شد. موضوعی که این روزها تدبیل به دغدغه و ناراحتی شدید خانواده شهدای نطقه 17 تهران شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،خیمه گاه شهدا ستاد کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران توسط شهرداری و وزارت نیرو تخریب و این منطقه شهید پرور از داشتن خیمه گاه شهدا محروم شد. موضوعی که این روزها تدبیل به دغدغه و ناراحتی شدید خانواده شهدای منطقه 17 تهران شده است.
 
بنابراین گزارش، خیمه گاه شهدا مکان معروف مذهبی و شهدایی است که سالها در ضلع غربی پست برق منطقه 17 تهران برپا بوده و محل برگزاری مراسم کنگره شهدا و اجتماعات مذهبی خانواده معظم شهدای منطقه ۱۷ تهران بوده است.

شهریورماه ۱۳۹۷ شرکت برق تهران  اعلام می کند که به زمین این خیمه گاه جهت توسعه تجهیزات برق و مخاطرات احتمالی این تاسیسات نیاز دارد و پس از توافق، مقرر شد خیمه گاه شهدا از زمین قبلی به زمینی دیگر در ضلع شمالی منتقل شود. یعنی ابتدا خیمه گاه فعلی جمع آوری و در اختیار شرکت برق قرار گیرد و در عوض مکان جدیدی برای خیمه گاه معروف شهدای منطقه 17 احداث گردد  اما پس از جمع آوری، علیرغم توافقات مکتوب در زمینه این انتقال، با ممانعت شهردار سابق منطقه ۱۷ و دخالت برخی از بستگان آن‌ها در حراست وزارت نیرو، خیمه گاه شهدا در زمین شمالی ساخته نشد و این خیمه گاه معروف به طور کامل حذف گردید!
 
 
تخریب خیمه گاه شهدای منطقه 17/ اعتراض خانواده شهدا به شهرداری و وزارت نیرو +عکس و فیلم
 
اکنون دو ماه است که مجوز برپایی خیمه گاه شهدا با دستور مقام قضایی اعلام شده ولی همچنان برخی دخالت‌ها و فشارها در این زمینه ادامه دارد

این گزارش حاکی است پدران و مادران شهدا و امت حزب الله منطقه ۱۷ از وزیر محترم نیرو درخواست کرده اند تا به این موضوع وارد شده و دستور پابرجا ماندن خیمه گاه شهدا  را بر اساس توافقات قبلی صادر نماید.
 
 
حال باید پرسید که شهرداری و وزارت نیرو چه نقشی در حذف خیمه گاه شهدا منطقه 17 تهران دارند و چه سودی از حذف نام و یاد شهدا و مکان های مربوط به شهدا می برند؟!
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3723
نظرات شما