نیاز فوری ورود قوه قضائیه به برخورد با مافیای صنعت خودروی ایران

صنعت خودرو سازی ایران دومین صنعت پرسود و کلان کشور به حساب می آید اما این صنعت پر سود انحصاری در اختیار دولت این روزها به مافیایی تبدیل شده است که سود کلان و سرشار آن فقط و فقط به جیب دلالان و مافیای این صنعت سرازیر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،صنعت خودرو سازی ایران یکی از پر سود ترین صنایع ایران به شمار می آید که سود بسیار بالایی را داراست و انحصاری بودن آن و عدم رقابت این بازار را به یک مافیای پر قدرت تبدیل کرده است که در این میان فقط و فقط مردم هستند که متضرر می شوند از یک سوء باید این خودروهای بی کیفیت و بدون امنیت را استفاده کنند از سوی دیگر باید هزینه های بسیار بالای سود خودرو سازان را پرداخت کنند سودی که فقط در جیب عده ای دلال و مافیای صنعت خودرو ایران سرازیر میشود.

دولت با انحصار ویزه ای که در صنعت خودرو سازی برای خودرو سازان در نظر گرفته است عملا این بازار پر سود را به یک مافیا تبدیل کرده است که جز خودش و مافیا کسی از آن سودی نمیبرد .

خودرو های بی کیفیت تولید داخل با قیمت های نجومی و کلان این روزهای بازار که در اختیار دلالان دو غول خودرو ساز ایران هستند و سود فراوانی را هم به جیب می زنند با آشفتگی این روزهای بازار خودرو هر روز سعی می کنند تا قیمت این خودروهای بی ارزش را روز به روز بالا ببرند و هیچ گونه برخوردی هم متاسفانه با آنها صورت نمیگیرد.

از یک سوء مدعی هستند که فروش فوری دارند و از سوی دیگر قیمت هایی که از سوی کارخانه اعلام میشود هیچ گاه به دست مشتری واقعی نمی رسد و با کاهش تولید سایپا و ایران خودرو عملا بازار خودرو به محلی برای دلالی و فساد تبدیل شده است فساد سازمان یافته ای که به مار هفت سر تبدیل شده است و باید ریشه کن شود تا مردم روی آرامش ببیند.

ورود قوه قضائیه به صنعت خودرو باید هرچه سریعتر شکل بگیرد و با فساد گسترده خودرو سازان و شرکت ها و نمایندگی های وابسته آن برخورد جدی شود و دست این مافیا از صنعت خودرو سازی ایران قطع شود .

بعد از حضور حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه به عنوان رئیس اتفاق های خوبی در مورد برخورد با خودرو سازان رخ داد اما این مافیای پر قدرت و ثروتمند دستهایش قطع نشده و مردم همچنان در مشکلات فراوان در مورد بحث خودرو به سر می برند که نیاز فروی است قوه قضائیه به این مسئله ورود کند تا برا مشکلات مردم کاهش یابد.

مافیای خودرو ایران که اجازه پیشرفت به خودرساز ایرانی نمی دهد مشخصا خارج نشین است و به طبع فرانسوی ها که سالها در صنعت خودروی ایران فعال بوده و هستند هر بار که ایران خواست به سمت تولید خودرو با کیفت برود با ورود یک محصول ایرانیان را سرگرم کردند و نگذاشتند که ایران در راستای تولید خودرو پیشرفت کند و نتیجه اش همین چیزی است که امروز شاهد آن هستیم .


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3726
نظرات شما